Mammagutten Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har du sett noen bra tilbud så legg di ut på her... Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 mener du på sånn brukt greier på qxl? eller overalt? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Modde kabbis! Hva det noe slik du mente? Tell me if I'm wrong Lenke til kommentar
Mammagutten Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 "Just persis" hva eg mente Har faktisk tenkt å kjøpa det kabinettet sjøl eg F-r-e-d-r-i-k... Altså heilt rett Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Modde kabbis! Hva det noe slik du mente? Tell me if I'm wrong Det var billig.... kjøpkjøpekjøpekjøpe Lenke til kommentar
Mammagutten Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Ja, køjpe kjøpe Gjør det Lenke til kommentar
razer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Modde kabbis! Hva det noe slik du mente? Tell me if I'm wrong Hmm, vitti å se at de faktisk setter prisen opp, og kaller det for et tilbud. Bestilte det kabinettet den 16. jan, og da kostet det 274kr (inkl. mva). Står også før pris: 347 (feil!) Triks gitt Lenke til kommentar
torgros Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Skal kjøpe for å rive fra hverandre å bruke psu og hk plate i et trekabinett under planlegging. *glede seg* Håper på å hive ut en worklog Lenke til kommentar
Mammagutten Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Razer, har du modda kabintettet?? har du bilde av det(når det er modda, vis det er..) Enig med deg... kjøpetriks... Lenke til kommentar
razer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Razer, har du modda kabintettet?? har du bilde av det(når det er modda, vis det er..) Enig med deg... kjøpetriks... Nei, dessverre så kvitta jeg meg med det i forrige uke, byggde pc til en fyr. Vet det er et par bra prosjekter under Worklogs med dette kabinettet... Take a look! Lenke til kommentar
Mammagutten Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Det skal eg gjør... Takk for tipset... (razer) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hmm... følger det med PSU på 300W ? Ogsen PSU er det? Dette er for godt til å være sant, stort kabinett med stort modde potensiale. Og at det følger med PSU. Er det flere folk med gode tilbud? Lenke til kommentar
razer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vil anbefale alle å se på demobrukte varer fra diverse webshopper, f.eks fra Komplett.no Det Dvergiske Kaffebord: Eneste minuset jeg kunne se ved dette kabinettet var tyngden, 13Kg uten noe i!! PSU'en var også støysvak. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=208140 her er en modd av dette kabinettet, når jeg så et bilde av det ved siden av et skrivebord, så var det kansje litt stort Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vil anbefale alle å se på demobrukte varer fra diverse webshopper,f.eks fra Komplett.no Det Dvergiske Kaffebord: Eneste minuset jeg kunne se ved dette kabinettet var tyngden, 13Kg uten noe i!! PSU'en var også støysvak. Jøss, blir jo nesten bodybuilder av å dra rundt på lan med det Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ja, hehe.... det er litt tungvint å frakte rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå