Zic0 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har seg slik at jeg har glemt navnet på mittt FIC kort og aida32 sier at navnet er ukjent så er det flere måter å finne ut hva slags verison jeg har av fic kortet mitt? jeg tregner det for å innstalere skjermdrivere for å kunne spille spillenee Takker på forhånd Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Du trenger ikke og vite hva slags HK du har for og finne hvilke drivere du skal ha. Du fikk med et Driver CD med dette kortet (har hatt det selv) og du legger inn de driverne og går til ati eller nvidia sin side (eller en annen produsent om du har det) Hvorfor trenger du egentlig og vite det? A64 blir jo gjennkjent som DUron på Futuremark Orb`en og det er jo ingen som klager over det =) Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Problemet er jo at jeg har rota på cd en og jeg kjører den ingreterte skjermkortet fordi jeg må få testa noen spill til skoleproskjet med en venn. SÅ vi skal teste online spill, derfor må jeg ha tak i de driverne. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg fiksa det uansett Takk for ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå