Torbjørn Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Finnes det muligheter for å henge disker i tomrommet under nederste diskoppheng i "fronten"? Jeg har sett en del løsninger med ekstra harddiskhyller, men tror ikke de vil feste i chieftec sin harddiskløsning. bildet er riktignok et fulltower, men underdelen ser lik ut: Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Chieftec BX har mulighet for en 3. skuffe av samme type som de 2 som følger med nederst i kabbisen... Men, har du tower fra før av, så finnes det skinner for og henge hdd i, med rett "boltsirkel" Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 jeg har miditower, men tror det ser ganske likt ut.. kan jeg spørre om en relevant link for slike skuffer? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 lage selv ? monterings bånd ? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sjekk ut nye CX kabinettet! Det har gjort noe med den saken der.. Så det på Cebit. http://www.chieftec.de/?page=news&language=uk Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Bruk f.eks. disse! jeg har sett på dem, men tror ikke jeg får festet dem. "harddiskskuffen" ligger i en slags skinne som blokkerer den innerste skruen. det sitter også en plastdings på den lilla vifteholderen som er i veien (den må jeg nok kappe av uansett) Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har samme kabinettet, og det må da gå an å bruke en eller annen McGyver-løsning for å få det til!? Bruke noen aluminiumsvinkler eller noe for å få festet Lian-Li-festene kunne kanskje gått an? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 en mulig løsning hadde vært å feste noe i bunnplata. Chieftec kabinettene har ben å stå på, så et skruehode kan godt stikke ut av bånn uten at det gjør noe. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 På Big tower versionen så er det skruehull nederst til 1 extra hardisk. fikk ikke mere en 1 skrue inn men den står godt fast + at den står rett bak en vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå