dj_messiah Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 skal bestille Telenor ADSL i morgen, hadde tenkt til å velge den jensen scandinavia mp3 spilleren. men er den noe tess? får 512 mb minne senere av fatter'n. takker for alle svar! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Den har ikke spesielt bra lyd. Den virker "billig" når du tar i den. Søstra mi har en. Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 men er den grei nok da? eller burde jeg velge logitech surround settet istedet? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det er som å sammenlikne en båt og en sykkel, der sykkelen er noe gammelt skvip av merket Jensen Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 men bør jeg velge den fremfor surround anlegget eller? har verken mp3 spiller eller surround anlegg fra før. ps: skal bestille adsl i dag så jeg MÅ ha svar fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå