baronKanon Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Merker at maskinen min "rister" litt, og det må være pga mine to disker. Derfor lurer jeg på om f.eks. denne er ok, eller om jeg bare skal kjøpe Sunbeam Harddisk silencer (som jo er det samme som no-vibes, bare billigere). Tenkte på å feste vifter med gummimellomlegg også, bare så det er sagt. Dessuten er hele kabinettet bekledd m/ asfaltmatter. Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har 3 hardisker som før bråket veldig mye. Monterte de i slike og er veldig fornøyd. Har også støydempa kabinett som hjelper til litt da... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har 3 hardisker som før bråket veldig mye. Monterte de i slike og er veldig fornøyd. Har også støydempa kabinett som hjelper til litt da... hvilke disker har du? jeg bruker den på en wd 120 gig disk, og kanke si at jeg ble positivt overrasket over støyen.... ble ikke så mye bedre. kaldere ble den! Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har 160 GB Maxtor, 30 GB Seagate, og 40 GB WD. Kan knapt høre de lenger, men det er jo klart at de sikkert blir dempet med støydempinga i kassa også... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Jeg bruker også samme kjøler/harddisk-demper som "Headmasta", og er veldig fornøyd. EDIT: eneste minus må sies å være prisen. Mye lurere å kjøpe seg en rolig harddisk til å begynne med. Endret 30. mars 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jarbra: jeg er på utkikk etter en "roligere" hd. for wd er båketet i utgangspunktet har jeg funnet ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå