Prizefighter Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Klarer ikke å vente til socket 939 kommer ut så jeg tar og kjøper 754. Da hadde jeg tenkt på følgende: Gigabyte K8NNXP A64 3200+ Er det noe jeg burde vite om dette hovedkortet? Jeg bruker 2 X 512mb Geil Golden Dragon PC 3500. Noe annet å anbefale? jeg regner med å klokke 2-300mhz takk Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Bra det hovedkortet du har satt opp, men om noen få uker kommer det nye hovedkort med nForce3 250 brikkesettet. Etter min mening verdt å vente på Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det er hovedkortet er det jeg anbefaler pr. i dag. Husk at NForce 250 også kommer til socket 754. Se også linken under for minnekompatiblitet rapportert fra oss forumbrukere: [url="http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203816"]http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203816[/url] Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Uff, tenkte å ha maskinen i påskeferien, den er ikke igang for øyeblikket. Vet ikke om jeg venter på Nforce 3 250. Takker for alle svar. Edit: GeIL PC3500 Golden Dragon 2*256 OK da burde vel 2 x 512 gå Endret 29. mars 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 VIA brikkesettet til A64 er vel bedre enn Nforce3 150? Selv om RAM kompabiliteten ikke er like høy så går de jo an å sjekke om hovedkortet støtter din RAM.... Uansett, jeg vil anbefale MSI K8T NEO FIS2R, som ble testvinner hos Tomshardware.com Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Fantes det ikke ett Asus Sxxx ett eller annet hovedkort som var basert på Nforce 3 150..? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tja har nå prøvd noen hk både med via og nForce 3 og pr i dag vil jeg si at K8NNXP er det beste som finnst på markede . Mulig at via er hakket raskere i noen få tester , men til gjenngjeld er nForce 3 kortet stabilt og pålitelig , i tillegg klokker det bedre . Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Tja har nå prøvd noen hk både med via og nForce 3 og pr i dag vil jeg si at K8NNXP er det beste som finnst på markede .Mulig at via er hakket raskere i noen få tester , men til gjenngjeld er nForce 3 kortet stabilt og pålitelig , i tillegg klokker det bedre . Flott, det sier det meste. Blir A64 på meg da i denne uken. Må ta å være mer forsiktig med hardware fra nå av. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 K8NNXP er ikke inne så da blir det ett VIA hovedkort. Trenger fakta om " 2 X 512mb Geil golden dragon PC3500" om at de passer til enten Asus sitt K8V eller Abit sine kort. Det er litt hast her hvis jeg skal få komponenter i tide. Takk! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bra det hovedkortet du har satt opp, men om noen få uker kommer det nye hovedkort med nForce3 250 brikkesettet. Etter min mening verdt å vente på Jeg her helt enig med det, ikke lenge til det kommer. Så har du tålmodighet til det ville jeg ventet. Hvis ikke, er det et veldig bra hovedkort. Jeg skulle ha det samme men valgte et annet for å kunne kjøpe alt fra samme leverandør hvis det skulle oppstå noen problemer. Jeg har dette Hovedkortet selv og det har jeg vært strålende fornøyd med. Men jeg har a64 3000+. Tror det er bedre å kjøpe den, det er ikke stor forskjell på de to når det kommer til ytelse og det er 500kr prisfoskjell. Men det er opp til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå