termomann Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hoi. Jeg ville gjerne slettet litt info fra autocomplete i IE. Vet at man kan slette ved å merke info i IE og trykke delete, men husker ikke hvilken side infoen ble lagt inn på. Vil ikke slette hele registeret, bare denne ene biten altså. Detta må jo ligge lagret i ei fil som kan redigeres??? Hvilken kan det være? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) I IE Verktøy--->Alternativer for innternett--->Innhold----->Autofullfør--Do tha thing... Endret 29. mars 2004 av taz Lenke til kommentar
termomann Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Det kunne jeg gjort, men da må jeg slette alt, og det vil jeg absolutt ikke. Jeg vil som sagt kun slette en bit med info, f.eks. en e-postadresse som spretter opp på en side med autocomplete. Finnes det en tekstfil et sted der jeg kan søke etter denne e-postadresse slik at KUN DEN og ikke noe annet kan slettes? For øvrig skal jeg få meg ny pc snart, og da er slik info som ligger i autocomplete kjekt å ha med. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 http://www.google.com/search?q=ie+autocomp...le-s%C3%B8k&lr= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå