RolfOve Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva syntest dere om det nye utsendet til komplett.no? Jeg syntest det gamle var betraktelig bedre. Det gamle virket renere og de avrunnede kantene gjorde siden mer behagelig å se på. Rammene rundt de forskjellige tilbudene er unødvendig, hadde vært mye finere uten. De har også fjernet bildet for handlekurven, jeg mener det er en god ide med både tekst og bilde på linker fordi det gjør det enklere å finne ting man er på jakt etter. En annen ting som er nytt er at produktene har fått et miniratyr bilde til venstre for seg. Synest likevel dette er lite hensiktsmessig fordi man går ikke etter utseende på feks. en hardisk, cpu, hk eller minne. Nei, syntest rett og slett den nye komplett siden virket rotete til tross for ny funksjonalitet som bedre søking. Dette var bare noe. I mine øyne er ikke lengre komplett.no den oversiktlige webshoppen som den en gang var. Hva syntest dere? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 synes det kommer tydelig fram her Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=225296 ... det finnes allerede en post i Webshoperfaringer som dere kan benytte dere av. EDIT: Gratulerer, galskapen. Jeg har møtt min overmann når det gjelder kjapphet i posting. Endret 29. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Huff da. Edit: Tror denne posten kan stenges med god samvittighet. Min første post som blir stengt . Endret 29. mars 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) EDIT: Gratulerer, galskapen. Jeg har møtt min overmann når det gjelder kjapphet i posting. bare flaks det... Endret 29. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå