Gå til innhold

Falskhet av brukerne av forumet

Anbefalte innlegg

Ta en titt på de siste innleggene til Byggeren og Jason.

De legger frem falskheter og usannheter som ikke hører hjemme i dette forumet.

De prøver å innbille oss at det er mulig å åppnå en score på 9710 med et TI200 kort bl.annet. For ikke å snakke om en FSB på 211 på et Abit KR7A. For ikke å snakke om det arbeidet de legger i det for at det skal være troverdig (tenker på linkene)

Steng dem ut av forumet øyeblikkelig, bare på denne måten kan forumet vise at den slags oppførsel ikke er holdbar og ikke vil bli tolerert her.

Før dere høgger hue av meg, så bruk søk funksjonen, se på innleggene til disse to. Det er så mye løgner og oppspinn at det nesten ikke går an.

[ Denne Melding var redigert av: lasse10 på 2002-03-28 16:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff og huff...

Den som er falsk her er vel snarere deg vil jeg tro.

Du har registrert deg som bruker idag (28/03), og det er nærliggende og tro at du har vært bruker på forumet en stund. (Du har neppe kommet hit helt ny idag....lest alle postene til jason og byggeren og funnet ut at de er falske)

Vil nok tro at du har et annet brukernavn også...(dette er jo antagelser selvfølgelig, men...)

Jeg har hittil ikke lest noen useriøse poster av noe slag fra verken jason eller byggeren. Jeg skjønner ikke hvorfor du går så hardt ut imot de to.

Det virker jo som du har noe personlig imot de. Kjenner du de fra før eller? (in person)

Mange muligheter her egentlig...kan jo i ytterste tilfelle være at det er jason eller byggeren selv som tester ut hva folk mener om prosjektene deres. (lite trolig, men dog en mulighet)

Nei, skjerp deg og hold sånne surmaga oppstøt for deg selv. De fleste her på forumet klarer å skille mellom hva som er facts or fiction!

Og utestengelse fra forumet? Hvilke retningslinjer har de brutt da?

Det er snarere du som har brutt både nr 1 og 3!

Jeg håper virkelig du ikke mener det som står i innlegget ditt seriøst. For hvis du gjør det...da er det synd på deg. Du kan ikke ha det godt med deg selv, mye innestengt aggresjon. (dagens amatørpsykologi...)

Mod's: kanskje dere bare burde slette denne posten? Tror neppe det vil komme mye konstruktivt ut av dette...snarere bare skittkasting.

Lenke til kommentar

Veit jeg gjør no' dumt nå...

Kanskje du kunne ha forklart litt nærmere hva som er så dumt med Byggeren og jason's innlegg?

Kommentarer som "Dette er bare ikke mulig", "Steng ute disse to idiotene" og "Innlegg fra disse to er bare basert på dritt og tull" ække så veldi opplysende serru! For en oppegående forum-bruker som meg fremstår du mest som en latterlig tulling som prøver desperat å gjøre seg selv interessant ved å late som om du vet noe andre ikke vet.

Lenke til kommentar

lasse10.....

Står det kanskje for lasse 10år? Hmmm....

Uansett virker det som du har noe personelig mot disse gutta? Ikke vet jeg, men tror du hadde irritert langt færre hvis du hadde kommet med litt mer sakelig kritikk av de to, og ikke begynt skittkasting.....

Lenke til kommentar

Lasse10: Kan ikke akkurat si at det kan være løgn det som sto der, men jeg tviler sterkt på at det er sant. Men en kan aldri vite hva folk kan klare...

Og en ting til, hvordan kan du si at det innlegget er falskt...

Var det ikke vannmerke? :razz:

Og hvis de var falske, hva er grunnen til å senge de ute fra forumet?

Det er ditt valg å tro det eller ikke...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-28 16:11, lasse10 skrev:

Ta en titt på de siste innleggene til Byggeren og Jason.

De legger frem falskheter og usannheter som ikke hører hjemme i dette forumet.

De prøver å innbille oss at det er mulig å åppnå en score på 9710 med et TI200 kort bl.annet. For ikke å snakke om en FSB på 211 på et Abit KR7A. For ikke å snakke om det arbeidet de legger i det for at det skal være troverdig (tenker på linkene)

Steng dem ut av forumet øyeblikkelig, bare på denne måten kan forumet vise at den slags oppførsel ikke er holdbar og ikke vil bli tolerert her.

Før dere høgger hue av meg, så bruk søk funksjonen, se på innleggene til disse to. Det er så mye løgner og oppspinn at det nesten ikke går an.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: lasse10 på 2002-03-28 16:13 ]</font>

Nå vet ikke jeg hva som foregår her, men noe rart er det.

Du er registrert i dag den 28.03.02. Du har totalt tre innlegg på forumet, hvorav samtlige er angrep mot meg og Byggeren.

Har liten tro på at vi kjenner deg, får inderlig ikke håpe det ihvertfall.

Men nok om det, det er rimelig alvorlige anklager du kommer med her. Da uten noen form for henvisninger, til det du mener vi har gjort galt.

For at folk inkludert oss skal ta slike utspill du kommer med alvorlig, så bør du henvisemotbevise det vi har vist til og skrevet.

At de linkene du henviser til skal være falske, kan jeg avkrefte her og nå.(alt er egenprodusert)

Hovedgrunnen til av vi gjør dette er først og fremst egeninteresse, men også det at man kan spre informasjon og resultater er med på å gjøre det artig. Helt til slike som deg kommer.

Både jeg og Byggeren regner med at både positive og negative innspill kommer frem etter at vi hiver ut et par tester. Dette setter vi pris på så lenge den er konstruktiv og ikke destruktiv.

Hvis det ikke lenger er nok på dette forumet å henvise til egenproduserte artikler (tenker på bilder, tekst, oppsett, ja alt)så må jeg ærlig talt si at jeg vurderer sterkt å flytte aktiviteten over i ett annet forum.

Men jeg synes først og fremst at du skulle komme på banen med noen bedre forklaringer ja til og med en unnskyldning, det skylder du oss, ja faktisk hele forumet, da dets integritet er satt på spill.

monstre04.gif

[ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-03-28 19:51 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-28 16:39, RogueFreak skrev:

Mod's: kanskje dere bare burde slette denne posten? Tror neppe det vil komme mye konstruktivt ut av dette...snarere bare skittkasting.

Hadde satt stor pris på om dere ikke gjorde dette, da jeg er meget interessert i hvilke innspill lasse10 har å komme med.

Lenke til kommentar

Virker nesten som om lasse10 er blitt nektet lommepenger av mamma og må få ut frustrasjonen sin på dere. Er det noen som er useriøs så er det han, og ikke dere. Stå på, de fleste her inne digger slike prosjekt som dere holder på med :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-28 19:56, Pluto skrev:

Virker nesten som om lasse10 er blitt nektet lommepenger av mamma og må få ut frustrasjonen sin på dere. Er det noen som er useriøs så er det han, og ikke dere. Stå på, de fleste her inne digger slike prosjekt som dere holder på med :smile:

Hjertelig takk for den, tross alt bedre å høre slikt enn sure oppstøt :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-28 19:53, jason skrev:

Quote:

On 2002-03-28 16:39, RogueFreak skrev:

Hadde satt stor pris på om dere ikke gjorde dette, da jeg er meget interessert i hvilke innspill lasse10 har å komme med.

Tror neppe han kommer til å svare noe mer her. Han er antageligvis altfor feig til det! Så lenge ting kan holdes på et (så mye som mulig, omstendighetene tatt i betraktning)saklig nivå så er det ingen grunn til å stenge posten selvfølgelig.

Uansett, stå på med forsøkene....alltid morsomt og lese sånne :grin:

Kunne vært morsomt om lasse10 kunne komme og svare SAKLIG på emnet her nå, men det tror jeg ikke.

Han har antageligvis fått gjort det han kom for ( provosere!) og er ferdig. Jeg må bare få lov til å si at det er feigt og uansvarlig.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-28 20:47, RogueFreak skrev:

Kunne vært morsomt om lasse10 kunne komme og svare SAKLIG på emnet her nå, men det tror jeg ikke.

Han har antageligvis fått gjort det han kom for ( provosere!) og er ferdig. Jeg må bare få lov til å si at det er feigt og uansvarlig.

Ja, det spørs om ikke du har rett i det første innlegget ditt, med tanke på at det er en som er kjent på forumet.

Ikke bare er han registrert idag, men han har til og med postet samtlige innlegg under rett kategori :grin:

En bragd hvis han skulle være ny :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...