jendor Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har lett og googlet og gjort stort sett alt jeg kan for å finne ut hvordan jeg skal kunne klare å konvertere mine videofiler (xvid-codec) over til realmediafiler som jeg kan spille av på min 6600 og SX1.. Er det noen i hele verden der ute som har noen tips til hvordan jeg skal gå frem, og hvilke progs man må bruke, så er jeg takknemlig for det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sats heller på Smartmovie. Mye bedre film-avspiller som støtter XVid. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har lett og googlet og gjort stort sett alt jeg kan for å finne ut hvordan jeg skal kunne klare å konvertere mine videofiler (xvid-codec) over til realmediafiler som jeg kan spille av på min 6600 og SX1.. Er det noen i hele verden der ute som har noen tips til hvordan jeg skal gå frem, og hvilke progs man må bruke, så er jeg takknemlig for det yupp smart movie rox men du kan da bare laste ned RM converter har det jeg husker ikke hvor jeg fikk det fra da ! add meg på MSN messenger skal jeg se om jeg kan sende deg noen linker Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Eller bare føre filene over med pc suite så konverteres de av seg selv Lenke til kommentar
jendor Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Sats heller på Smartmovie. Mye bedre film-avspiller som støtter XVid. hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 her finner du smartmovie , det følger med både avspiller og pc converterings program Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Står litt om det i posten min her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå