DieBert Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tja - hvis det var et spørsmål der du spør om jeg faktisk vet hva du har tenkt til å gjøre nå - nei... jeg er ikke tankeleser over lange avstander Du kan jo prøve å gå inn i BIOS'en nå og sette maskinen din til å starte opp fra CD/DVD stasjon først - ikke fra Harddisk, for å se om du får bootet fra WinXP CD platen (du må nok også følge med under oppstart - press any key to boot from CD - kommer nok over skjermen noen sekunder etter PowerOnSelfTest. Du kan jo sende en PM til sINNsRO og be ham om å hjelpe deg med hvor i BIOS det kan ligge hvis ikke du finner det selv. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 jaaa endelig klarte jeg det TUUUUSEN TAKK FOR HJELPEN DIEBERT Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kva med bare å starte med 98 oppstartsdisket og slette partisjonen i fdisk. så kan ein vel starte opp med xp platta og lagge ein ny partisjon Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jaaa endelig klarte jeg det TUUUUSEN TAKK FOR HJELPEN DIEBERT Hva var det du gjorde slik at det virket? Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jaaa endelig klarte jeg det TUUUUSEN TAKK FOR HJELPEN DIEBERT Hva var det du gjorde slik at det virket? Ja, salte aper, hva var det du gjorde for å få det til å virke? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 heh, fyr'n flasher bios men skjønte ikke at man måtte sette cdrommen til å boote først No Offence... Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 disablerte hardisk greia fra bios så at den boota cdromen Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 høres jo ut som cden din er gåen da. Windows cd plata altså. har du forresten prøvd noen andre Windows CD plater 2000/NT/ME/98? hvis ikke kan du jo prøve en av disse hvis du har de tilgjennelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå