JKJK Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 sitter å leker meg i The elder scrolls III - morrowind. kunne tenkt med å cheate litt (er ikke en seriøs gamer...) og har funnet en del cheats og trainere til spillet. Men jeg får ikke money cheat til å fungere. har prøvd i console: additem "Gold_100" xxxx (xxx = amount), men det funker ikke. vet ikke om dette er riktig forum, men jeg prøver Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ikke helt riktig forum, men men. Du kan prøve å laste ned en eller annen merchant mod, feks Zed... Denne modden adder en ekstra merchant i Balmora som har 1.000.000 gull på seg, så da får du solgt alle de dyre itemsene dine. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Så en trainer på Cheatplanet.com der man får evig med penger og en hel masse annet. Lenke til kommentar
<jhs> Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 DJ-JK Mener å huske at i mine dager som morrowind spiller at kodene måtte skrives med noe foran, altså i dette tilfelle tror jeg det er noe rundt slikt player->additem "Gold_100" xxxx Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kjeder du deg, og har lyst til å ødelegge all spillopplevelse i Morrowind atpåtil, kan du skrive: tgm i console (Toggle God Mode) Da blir det morro Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 eheh... fant ut det med player-> arti saker er ikke noen rollespillfreak i grunnen, men synes morrowind har ganske pen grafikk og er ganske godt laget i utgangspunktet, men jeg har ikke tid og/eller tolmodighet til å spille i et halvår for å oppnå levels osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå