Gå til innhold

Er det gøy å alltid vinne?


Anbefalte innlegg

ihvertfall er det ikke gøy å nesten alltid tape, når jeg logger meg på et nytt spill, velger jeg ALLTID det laget som ligger dårligst an, og i 99% av tilfellene så er dette vietnam. Og endelig når spillet ser balansert ut, så logger 4 nye mennesker seg på som velger USA..

 

Utfordringen til gamerne (til EA får fiksa balanserte lag feature) er at dem velger lag med hode, og ikke med hjerte.

 

(selv om jeg ikke klarer å forstå åssen USA politisk klarer å appellere så mye, men det er en HELT annen sak..) ;)

Nå nevner du BF Vietnam, men på f. eks. DesertCombat er det en skam for kurdere å velge Saddams side. Jeg pleier å være inne på faste servere og da spør jeg om det amerikanske laget.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit at de som virkelig KAN fly camper litt......synes jeg da. Er verre at de som ikke har peil alltid på liv og død skal i lufta.

"Baseraping" er vel en del av gamet nå, siden du faktisk kan ta dem, så det synes jeg er helt greit. Å ta basen med heli's og fly er strategisk sett det første du bør ta.

Men "ekle" er de uansett :)

Lenke til kommentar
Greit at de som virkelig KAN fly camper litt......synes jeg da. Er verre at de som ikke har peil alltid på liv og død skal i lufta.

"Baseraping" er vel en del av gamet nå, siden du faktisk kan ta dem, så det synes jeg er helt greit. Å ta basen med heli's og fly er strategisk sett det første du bør ta.

Men "ekle" er de uansett :)

In a perfect world...

Men det er det ikke. Dermed står både de gode og de dårlige pilotene i kø for å få fly og choppers. Det er vannvittig irriterende når ingen på laget ditt tar flagg.

Og angående baseraping så tenkte jeg mest på bf1942/DC og konstant raping på utagbar mainbase. For flagg som kan taes, så har du selvsagt rett i at det er greitt å ta disse (bare meg som forklarte meg dårlig).

Lenke til kommentar
In a perfect world...

Men det er det ikke. Dermed står både de gode og de dårlige pilotene i kø for å få fly og choppers.

Det fantastisk artige med dette er å finne seg et fint hjemmested hvor man kan plukke ned alle som står der og kuker kål. KAste litt håndgranater, blir alltid god stemning av det.

 

Det er vannvittig irriterende når ingen på laget ditt tar flagg.

Word. Få ting som plager meg mer enn folk som løper hjernedøde rundt, og f**n ikke skjønner at det kanskje kunne være smart å ta noen flagg. Spesielt siden jeg oftest spiller med Vietnam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...