Edstro Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei! Har nettop innstallert win2000 på nytt. Eg var kjempe glad for og få et nytt OS opp på pcen. Men så sjer det. Det så kan sje med alle! Pcen henger seg opp! Så restarter eg og slår inn passord så kommer der opp ein feilmelding opp at pcen ikkje finner brigde.dll vet noen vor eg kan få lastet ned den filen og få lagt den inn igjen? Lenke til kommentar
kriskskka Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 http://www.dll-files.com/cgi-bin/cgiwrap/d...le=bridge.zip== Der finner du bridge.dll Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Nei dete er ikkje riktig i den zip filen så eg lastet ner liger der bare 2 tekst filer! Vor finer eg bridge.dll??? noen så vet! Endret 29. mars 2004 av eddielie30 Lenke til kommentar
soonway Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sjekk her: http://www.computing.net/security/wwwboard/forum/10385.html Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Det er ikke meningen at du skal ha Bridge.dll.. det ville du ha funnet ut hadde du tatt deg tid til et søk på google. Last ned Ad-Aware og et program som renser registeret. Først tar du et søk med ad-aware for å se om den finner noe så tar du å renser registeret. Så poster du her om det funket Endret 29. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
kriskskka Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg kjører med Windows XP Pro fult oppdatert, og jeg har ikke den filen, har søkt etter den, så det må tilhøre et program som startes opp sammen med windows, har du kikket i oppstarten, at det ikke ligger et program du ikke kjenner.!! Kjør > msconfig > start.! Endret 29. mars 2004 av Kris2004 Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg kjører med Windows XP Pro fult oppdatert, og jeg har ikke den filen, har søkt etter den, så det må tilhøre et program som startes opp sammen med windows, har du kikket i oppstarten, at det ikke ligger et program du ikke kjenner.!! Kjør > msconfig > start.! Det fins ikke msconfig i Windows 2000 Lenke til kommentar
Klev1 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg fikk opp en boks hver gang jeg startet marskina der det stod "finner ikke filen bridge.dll". Scannet registeret med dette programmet (RegSupreme) har ikke fått boksen siden... Håper det hjelper deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå