Gå til innhold

Omtale av Unreal Tournament 2004 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en venn som var ranket som nummer 10 i verden i UT, og spilte på landslaget. Han sa at det var sinnsykt fett, mye bedre enn 2003.

Det holder for meg :yes:

Og hva kaller denne vennen din seg? Nr 10 i verden i UT? Tvilsomt...

De fleste av de beste spillerne i norge i UT syns UT2k3 og UT2k4 suger, og det syns jeg og...

Endret av Toa
Lenke til kommentar
Jeg har en venn som var ranket som nummer 10 i verden i UT, og spilte på landslaget. Han sa at det var sinnsykt fett, mye bedre enn 2003.

Det holder for meg :yes:

Og hva kaller denne vennen din seg? Nr 10 i verden i UT? Tvilsomt...

De fleste av de beste spillerne i norge i UT syns UT2k3 og UT2k4 suger, og det syns jeg og...

De beste spillere i Norge liker ikke UT2k3, har jeg aldri hoert om, jeg har hoert at mange liker UT2k3 (selv om det var endel endring i spill-tenikken og fysikken).

Men siden du sier de fleste ikke liker UT2k3 eller UT2k4 saa gaar jeg utifra at du liker UT da?

Frank Jarle

Singapore

Lenke til kommentar
hvordan får jeg spilt av demoen inne i spillet?

Ein metode har du alt fått svar på. Ein annan er at det er ein demo player under "Community" i menyen.

hvordan kan jeg konvertere demoen til et vanlig videofil?

Her kan du òg finna ein convert to avi (eller noko slikt) knapp som eg personleg ikkje har testa. Eit anna alternativ er å bruka fraps til å ta opp videoklipp frå demoar.

Lenke til kommentar

1. Hva slags crappy skjermkort er det som har blitt brukt til å ta screenshots med? Ser jo ikke ut, representerer heller ikke grafikken fullt ut. Skjønner ikke derfor helt åssen du man kan gi en karakter på noe slikt.

2. Merk dere at demoen kun har 512x512 teksturer, fullversjonen har dobbel oppløsning på teksturer.

Ellers vil jeg si meg enig i resten.

Btw, alle Halo fans kan ta meg bak.

Lenke til kommentar

Dei beste? Kven då? Av dei eg veit om så gjekk Tokratez, Zinni og Athster (tena-lady) over med UT2k3 og Alea har blitt aktiv i UT2k4. Av dei eg veit om som gjenstår då er berre Acer og Fearme, og eg veit at Acer var med i ein 1on1 turnering i UT2k4. Vil sei dei er dei beste UT-spelarane i Noreg.

Lenke til kommentar
Må komme mæ ut på butikken å få kjøpt d, NÅ!

JA hvorfor ikke? Vel jeg gidder ikke aa kjope spillet for jeg kan kjope en DVD versjon, tenk deg aa stresse med 6 CD'er :laugh:

Er det noen her som kan bekrefte om det er mulig aa kjope CD versjonen, brenne det over paa en DVD-+R plate og installere derfra, eller har de lagt inn kopi-beskyttelse i platene?

MvH

Frank Jarle

Singapore

Lenke til kommentar
Er det noen her som kan bekrefte om det er mulig aa kjope CD versjonen, brenne det over paa en DVD-+R plate og installere derfra, eller har de lagt inn kopi-beskyttelse i platene?

Da må du nok legge på en crack(fixed .exe) for å få den DVD'n til å fungere, ikke det at det er noe stort problem da...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...