adoggy Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Hei! Går det ann å lage ett javascript, som laster opp bilder som ligger i en mappe, til en webside? Finnes det noen eksempelkoder på det? ##Stengt da en ny tråd er opprettet i riktig forum - enden## Endret 29. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hmz... aldri hørt om javascript som gjør det, og det er neppe tilfeldig. javascript kan nemlig ikke messe med noe som gjør at noe lagres på serveren, slik som f.eks. et bilde. prøv php du Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 som jjartan sier er javascript kun til klientside, og man må bruke serverside, som PHP (PHP er ikke alt her i verden...), scripting for å takle uploads Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 takk. er ikke noe kjent med PHP, så jeg får spørre om hjelp på PHP-forumet Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 enden : for meg er php alt... dama forlot meg, hun tok bilen, huset, ungene, klærne, hytta, båten, motorsykkelen... php er alt Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hehe, må passe litt på dama vettu Stenger denne jeg, da jeg ser et er opprettet en ny en i PHP delen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg