Gå til innhold

Asus A7N8X-E Deluxe bios 1009 (02.04.2004)

torkelma

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har fått tak i bios versjon 1.009 til Asus A7N8X-E Deluxe (rev. 2).

Den er datert: 02.04.2004 (mens 1.009 er fra 05.12.2003).

Finner ikke denne biosen på Asus sine sider, så jeg kan ikke si hva forandringene er. En forandring er i allefall at man nå kan se om man kjører dual ddr, single ddr, eller mix.

Har bilde av AsusUpdate som bekrefter oppdateringen, men vet ikke hvordan jeg legger ved bilde her.

Ta kontakt hvis det er noen fler som vil ha denne biosen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk du tak i den vha bios update programmet? Når jeg bruker dette så finner den ingen ny versjon. På den andre siden så har jo download siden til ASUS vært nede en gooood stund, hvorfor i svarte svingende fikser dem ikke dette?? Veldig irriterende.

Men ja, siden jeg ikke har tilgang til download siden og update programmet tydeligvis ikke fungerer så er jeg interessert i 1009 biosen.

Lenke til kommentar
[quote name='Fat^Cat' date='29/03/2004 : 14:31'] [quote]Den er datert: 02.04.2004 (mens 1.009 er fra 05.12.2003).
[/quote]

Hm.. jeg som trodde det fortsatt var Mars... [/quote]
hmmm...så var det det med å kunne lese datoer skrevet på andre standard'er en den norske.

02.04.2004 = 4. februar 2004.
Lenke til kommentar

hmm, etter å ha testet bios 1009 kan jeg på ingen måte anbefale andre å gjøre dette. Fikk blåskjerm i det windows skulle begynne å laste med bios 1009. Fikk ikke startet i sikkerthetsmodus eller gjort noen ting. Flaks at det er to maskiner i huset der jeg fikk lastet ned bio 1008 igjen.

Lenke til kommentar

Kan ikke garantere at den virker på alle oppsett.

Den er veldig stabil på PC'en min (økt ytelsen en del).

Jeg har også modifisert bios 1009 på PC'en min med siste S-ATA 3112 Raid bios (fra 4.2.27 til 4.2.49).

Omnikrom: du har et Asus A7N8X-E deluxe rev. 2.0 ?

Lenke til kommentar

Det har ingenting å si.

Jeg brukte Asus Update 5.23.02 (nyeste versjon), og valgte å oppgradere bios fra fil.

Asus Update 5.23.02 finner du her:

ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/mb/flash/Asusupdt52302.zip

For å oppgradere biosen til S-ata kontrolleren din (kun nødvendig hvis du har S-ATA enheter), anbefaler jeg at du leser denne linken her:

www.nforcershq.com/forum/viewtopic.php?t=43886&start=15

Hvis du ikke opplever noen problemer med 1008 biosen, ser jeg ingen grunn til å oppgradere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...