bujk Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har kjøpt meg et Kokak LS 633, men vet ikke om jeg har gjort et bra kjøp eller ikke? personelig er jeg ikke så veldig fornøyd med det. Noen som har erfaring med dette kameraet eller meninger? Lenke til kommentar
bujk Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Ingen som har noe å legge til? Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har kjøpt meg et Kokak LS 633, men vet ikke om jeg har gjort et bra kjøp eller ikke? personelig er jeg ikke så veldig fornøyd med det. Noen som har erfaring med dette kameraet eller meninger? Hei! Jeg har lenge tenkt å kjøpe meg Kokak LS 633. Etter det jeg har lest og sett, så er dette et bra kamera. Hva er det du ikke er fornøyd med?? kenth Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hej Du kan læse testen af dit kamera her. ved at klikke her. Kan være det kan opklare et par ting for dig. Men er du ikke tilfreds med kameraet, er det vel egentlig ikke så vigtigt om andre er tilfredse? Det er jo dig, der skal leve med kameraet. :-) Mvh JH akamera.dk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå