Nettulf Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei. Tenkte å sende en link her hvis ikke så mange har sett det fra før. Hvis noen trenger en maskin som er helt stille, og pris ikke er noe problem, har man en fin løsning på det her: [url="http://www.quietpc.com/uk/tnn500a.php"]http://www.quietpc.com/uk/tnn500a.php[/url] Stort og dyrt, men akk så snadder...... Nettulf Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hehe, gammelt nytt, egentlig Men jeg skulle gjerne ha fått et slikt kabinett slengt etter meg Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Funksjonelt, men det kan jo ikke sies å være direkte pent. Min mening, i allefall... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Trippelpost, den var ny Endret 29. mars 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Endret 29. mars 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
felge Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 villle ikke hatt den dere mat boksen der om de så hadde hevet den etter meg !!!!!! kjøper meg heller en granada da Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Trur eg skal kjøpe eit sånt og klesse inni ei delta vifte! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Trur eg skal kjøpe eit sånt og klesse inni ei delta vifte! hahahhhaahahhah Lenke til kommentar
six Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei. Tenkte å sende en link her hvis ikke så mange har sett det fra før. Hvis noen trenger en maskin som er helt stille, og pris ikke er noe problem, har man en fin løsning på det her: http://www.quietpc.com/uk/tnn500a.php Stort og dyrt, men akk så snadder...... Nettulf Ja det hadde vært et bra utgangspunkt for å bygge en helt stillegående PC. Ser for meg hvordan jeg ville gått frem. Det eneste som skaper problemer/lyd i forbindelse med denne er hardisken(e). Det finnes desverre ikke solid state disker med et akseptabelt kapasitets/kostnadsforhold. Derfor hadde jeg lånt løsningen fra beQuiet og satt inn CF/IDE konverter med f.eks. et 2GB CF kort og brukt til systemdisk med bare OS'et på. Resten av diskplassen fikk da utgjøres av en ekstern disk plassert i et annet rom el. og koblet til PC'en via FireWire800 (1394b) grensesnitt pga. ytelse og mulighet for forholdsvis lang kabel. Dermed, 100 prosent stillegående PC sett fra et brukermessig synspunkt . I og forsåvidt juks med harddisken men ser ikke noen annen løsning hvis man skal komme i mål økonomisk samtidig som man skal ha en fullverdig PC. Direkte billig blir ikke dette heller men med en slik løsning bør det være mulig å komme i mål for ca. 20.000,- og det er jo ikke _så_ mange år siden dette var hva man måtte betale for en helt standard PC. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kle toweret i rockwhool.. funker sikkert helt til det blit litt vel varmt for cpu'n tenker eg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå