toresuul Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Får ikke denne til å funke. Får ikke logget på i det hele tatt. (hverken med ICQ, yahoo, eller MSN). og JA jeg bruker riktig brukernavn og passord. Er det veldig nøye hvilken datatilkopling man bruker (GPRS) f.eks. ? Lastet ned programmet fra Agile.com så det burde nok være riktig versjon. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ja, du må lage et internett GPRS oppsett. Søk og du vil finne svar. Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 joda det er greit det, DET har jeg allerede. Så vist ikke det er noe spesielt (og at må lage en dedikert en for Agile) oppsette på det så skulle jo standard Telenor GPRS fungere? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Funker ikke hos meg. Jeg bruker det samme som til Opera. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Søk i symbian forumet Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Funker ikke for meg heller - så jeg har gitt opp AgileMessenger på mobilen. Lenke til kommentar
geron Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Agile har en ny versjon til nedlasting. Nå funker det glatt for meg på min N6600 Ikke gi opp, er bare ms som kødder seg tror jeg. Slik at Agile må oppdatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå