delfin Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Festlig å være venstrehendt...det finnes jo knapt en mus for oss "feilproduserte". Sikker på at Logitech hadde gjort det stort om de laget en speilet modell av MX510 for venstrehendte... Jeg er også venstrehendt, men bruker vanlige mus. Anbefaler deg å forsøke å venne det til dette, selv om jeg vet det er vanskelig. Heldigvis ble jeg fostret opp på en data og da var musen på høyre side. Du bruker altså en høyrehendtmus i høyrehanda? Det går nok ikke for meg Må bruke MX310 eller noe...har en Optical Wheel Mouse nå, og den er moden for utskiftning...utrolig at de ikke bare kan speile hele musa og produsere noen venstrehendtmuser! Sikkert 10 % venstrehendte out there.. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Fin test! Lurer på om jeg skal kjøpe meg en sånn en Jeg også lurte på det men, ikke så lenge; la nettopp inn en bestilling (mpx) Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ...det finnes jo knapt en mus for oss "feilproduserte". Ehhh? Nesten alle mus nå til dags er laget for begge parter, nesten ingen er bare ergonomiske for høyrehendte. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har en MX700 idag og lurer på om det er VITS i å bytte til den? Jeg ser ikke noen direkte sammenligninger mellom "gammel" MX teknologi og ny, i en ellers bra omtale! _ johanf Lenke til kommentar
Mio Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har MX510 selv, og er hittil veldig godt fornøyd med den. Les min brukererfaring eller send meg en PM om dere lurer på noe Hei! hvor fikk du kjøpt den hen? er jo ingen som har den på lager etter hva jeg kan se. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Med de avanserte innstillingene kan du overstyre akselerasjon, bytte mellom 400 og 800 cpi og litt andre valg. Hva er det som bestemmer om det skal være 400cpi eller 800cpi? Valget som sier 'precision' eller 'speed' setter 800/400 cpi. Er det precision eller speed som er 800? Precision setter 800 cpi, speed til 400 *mener jeg * Lenke til kommentar
cairn Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har en MX700 idag og lurer på om det er VITS i å bytte til den? Jeg ser ikke noen direkte sammenligninger mellom "gammel" MX teknologi og ny, i en ellers bra omtale! _ johanf Den store forskjellen mellom MX510 og tildligere MX mus er for de ekstreme forholdene. Hvis du ikke plages med negativ akselerasjon og generelt er fornøyd med MX700 har du neppe noen grunn til å bytte til MX510. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Festlig å være venstrehendt...det finnes jo knapt en mus for oss "feilproduserte". Sikker på at Logitech hadde gjort det stort om de laget en speilet modell av MX510 for venstrehendte... Jeg er også venstrehendt, men bruker vanlige mus. Anbefaler deg å forsøke å venne det til dette, selv om jeg vet det er vanskelig. Heldigvis ble jeg fostret opp på en data og da var musen på høyre side. Du bruker altså en høyrehendtmus i høyrehanda? Det går nok ikke for meg Må bruke MX310 eller noe...har en Optical Wheel Mouse nå, og den er moden for utskiftning...utrolig at de ikke bare kan speile hele musa og produsere noen venstrehendtmuser! Sikkert 10 % venstrehendte out there.. Jeg bruker høyrehendt-mus i høyrehånda ja. Jeg er kanskje ikke 100% venstrehendt. Kan fint bruke høyrehåndssaks, og spilte fotball en gang i tiden med høyrebenet, men å skrive med høyre.. å herregud.. Hadde vært interessant med en undersøkelse på hvor mange som bruker venstre hånd til å styre musa med, og da mener jeg litt mer vitenskapelig enn en poll på forumet.. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jeg er venstrehendt, men bruker høyre hånden til musen. Sparker ball og kaster ball med venstre arm og bein Skjønner ikke hvordan venstrehendte klarer og styre pc musa med venstre hånda. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Lurer litt på hvordan mx510 er i forhold til mx900 som jeg har, noen som vet ? Lenke til kommentar
roglia Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Den der tror eg må ha. Men det er ingen som skriver noen kritikk om at den ikke er trådløs. Er det bare eg som er gammeldags og synes trådløs mus er ok... Synes dere det er greit å ha ledningen på musen - er det ingen hinder? Endret 30. mars 2004 av roglia Lenke til kommentar
Poohma Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Den der tror eg må ha. Men det er ingen som skriver noen kritikk om at den ikke er trådløs. Er det bare eg som er gammeldags og synes trådløs mus er ok... Synes dere det er greit å ha ledningen på musen - er det ingen hinder? Tråløse mus er vanligvis myye tyngre pga batteri... det er heller ikke noen god ide å ha med seg tråløse mus og tastatur på LAN... pluss at det kan være en delay i overføringen av signaler... alt dette er ting en ekte gamer skyr som pesten :-) Personlig vil jeg ha en mus som er lett nøyaktig, bevegelig og helst uten alle de ekstra knappene...(foreløpig er det mx300 for meg men ser nå på mx*10) det med ledningen ordnes raskt med mouse bunjee el. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hvordan er den iforhold til dual optical? jeg spiller med høy sens, liker ikke å løfte musa når jeg spiller cs trenger jeg oppgradere til MX510? (jeg irriterer meg litt over at Dual Optical avogtil spinner utavkontroll, noe jeg har forstått er ett gjennganger problem med dual optical..) Lenke til kommentar
cairn Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Dual optical musen fra Logitech varte 20 minutter hos meg når jeg prøvde den. Husker jeg var nede på Expert og handlet den... 3 timer senere var optikken montert i en Razer Boomslang kropp Jeg har ikke informasjon liggende om hva som lå på innsiden av den Dual-musen du snakker om, men hvis du spiller med høy sens, burde du ta en titt på Razer Viper 1000 også. Endret 31. mars 2004 av cairn Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 den så unektelig intressant ut den musa, men jeg savner mer enn 3 knapper (derav 1 som går vekk til on the fly sens. justering...) Lenke til kommentar
-TriumpH- Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 har h0rt rykter om at mx510 er en ganske så tung mus i forhold til f.eks: Intelli Mouse 4.0. Jeg har tenkt meg til å kjøpe meg en ny mus til gaming:) hvilken burde jeg kj0pe meg: Intelli mouse 4.0 eller mx510? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 MX510 er veldig mye lettere enn f.eks. MX700. Hvordan den er til MS sin mus, vet jeg ikke. I begynnelsen syntes jeg at vekten var for lav, men det blir man fort vant til. _ johanf Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 har h0rt rykter om at mx510 er en ganske så tung mus i forhold til f.eks: Intelli Mouse 4.0. Jeg har tenkt meg til å kjøpe meg en ny mus til gaming:) hvilken burde jeg kj0pe meg: Intelli mouse 4.0 eller mx510? Veide akkurat min MX510. Den veide 105g. Jeg har tatt ut loddet som er i musa. Lodde veide 15g, og hadde ikke noe annen funksjon en å gjøre musa tyngre. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Den der tror eg må ha. Men det er ingen som skriver noen kritikk om at den ikke er trådløs. Er det bare eg som er gammeldags og synes trådløs mus er ok... Synes dere det er greit å ha ledningen på musen - er det ingen hinder? Tråløse mus er vanligvis myye tyngre pga batteri... det er heller ikke noen god ide å ha med seg tråløse mus og tastatur på LAN... pluss at det kan være en delay i overføringen av signaler... alt dette er ting en ekte gamer skyr som pesten :-) Personlig vil jeg ha en mus som er lett nøyaktig, bevegelig og helst uten alle de ekstra knappene...(foreløpig er det mx300 for meg men ser nå på mx*10) det med ledningen ordnes raskt med mouse bunjee el. Det må være litt tyngde på en mus. Uten litt tyngde blir den mer unøyaktig etter min mening. Jeg bruker batterimus, den er digg og spille med fordi den er litt tung. Drømmer selfølgelig om en mx510 men med tråd? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Skulle gjerne sett MX510 enda lettere enn den er i dag, selv uten lodd. Viper 1000 er endel lettere, nesten så jeg får lyst til å bruke den i stedet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg