DanThaMan Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Halla. jeg sitter på skolen og prøver å runde level 5 på Boom Boom Volleyball. Lurte på om noen hadde klart level 5, og hva koden er?? Her er en link til Boom Boom Volleyball! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Din gris Går sikkert ikke an å passere lvl 5 =) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Joda, jeg greide level 5 i fjor. Det var ikke så vanskelig. Dog, ikke så morsomt å spille toppløs som man skulle tro. Egentlig helt tragisk. Husker ikke koden, though. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Søk litt på google.com etter Boom Boom Volleyball Code.. Så finner du den Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Koden er: getumout Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 thx.. jeg digger å se topløse tegnefigurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå