ErdnoS Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg skal starte opp en ny clan nå. Har spilt CS ca. i et halvt år. Du bør ha mIRC og du bør være ganske god( flere kills en death) . Jeg vil at den skal være seriøs. kommer til å spille mye på public. Lenke til kommentar
Zn|peRouS Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg skal starte opp en ny clan nå. Har spilt CS ca. i et halvt år. Du bør ha mIRC og du bør være ganske god( flere kills en death) . Jeg vil at den skal være seriøs. kommer til å spille mye på public. mye public? ja, dere satser seriøst hører jeg.. wannabe clan [-FBI-] ? Norges mest rævva "clan", spiller bra public Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Så du skal starte en clan som kommer til å spille mye public Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm dont count me in...førr å si det sånn...clan'er er jo for cb og pcw og cpl og cbl og og og IKKE PUBLIC Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 En seriøs clan spiller ikke public! Kanskje for morroskyld, men eller's aldri Skal clanen din være seriøs må du spille alt det som Sarion ramset opp Lenke til kommentar
astlo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 og fler kills en deaths krever lite eller ingen skills Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) cb og pcw og cpl og cbl CB og PCW vet jeg hva er, men hva er de andre?? og fler kills en deaths krever lite eller ingen skills Spørs server da! Endret 19. april 2004 av ZeZar is BACK Lenke til kommentar
Brynjard Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvorfor må dere drittunger hakke på han stakkaren som ønsker å lage en klan.... La han lage en klan. Han ser etter medlemmer og ikke destruktiv kritikk. Og det at en klan spiller mye public betyr ikke nødvendigvis at den er lite seriøs. Spiller de to timer og dagen public, to timer om dagen med trening + to matcher i uken i en ladder eller whatever så er klanen useriøs, nei. Dere er som en gjeng gribber som kaster seg over et offer som ser ut til og ikke passe ryggen sin. Dere prøver sikkert bare å ta igjen fordi dere har blitt mobbet på skolen, eller har så dårlig selvtillit og selvrespekt at dere er nødt til å trykke noen andre ned i dritten, for å føle dere litt bedre selv. Patetisk spør du meg. Lykke til ErdnoS.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå