smjhans Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Kjøpte meg et Abit BD7m hovedkort for Pentium 4 socket 478 forleden.I flg bruksanv skal det være oppsett for CPU men når jeg er i BIOS så stemmer den ikke med boka. Når jeg starta første gang så stilte CPU seg inn selv. Dette er et micro atx kort men det skulle ikke være noe i veien for det. Vet noen om mulighet for å få til det på dette kortet? Har sett på Abit sida men finner ingen opplysninger om mer der. Har aldri hørt om et Abit uten softmenu.Finner heller ingen jumpere som skal være satt om. [ Denne Melding var redigert av: smjhans på 2002-03-28 22:45 ] Lenke til kommentar
jason Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Kortet kommer jo med en SoftmenuIII bios så kan ikke helt forstå hva du ikke finner. Ikke for å fornærme deg men leter du i bios? Lenke til kommentar
smjhans Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2002 Har vært i bios,ja. Sammenlikna med en som har et annet kort og der er softmenuIII øverst på sida men ikke hos meg, har vært innom hver side opp og ned men ikke noen softmenu.Dette var et Abit KG7 Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Har aldri hørt om noen soft menuIII som ikke har dette. Det er enten feil i bios eller kanskje det er en jumper på HK som må flyttes for at det skal kunne justeres i bios. Sjekk manualen på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå