tmv Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Holdt på med en 8gigs fil med bittorrent. Fant ut at jeg trengte plassen på den harddsiken så jeg flyttet filene over til en annen disk. Dette skulle jeg tydeligvis ikke ha gjort siden jeg ikke har sett snurten av de 8 gigs som BT hadde reservert på disken. Noe jeg kan gjøre for å få windows til å skjønne at det ikke er noe som tar opp den plassen? Takk. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Såvidt jeg vet reserverer ikke BitTorrent diskplass. Det er vel kun de temporære filene som tar opp plass? Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 noen bt klienter reserverer all plassen med engang.. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvis du bruker denne versjonen så vil ikke HDplass bli reservert: http://bittornado.com/download.html Lenke til kommentar
tmv Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 lurte vel mer på hvordan jeg kunne få tilbake plassen.. faktum er at BT allerede har reservert den. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Kjør en diskopprydding å se om ikke det fikser biffen! Hvis du har Norton Antivirus må du også tømme den "ekstra" papirkurven den lager. Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Eneste reserveringen er at filene som skal lastes ned opprettes i sin helhet med en gang. Flytter du fila så er plassen ledig igjen. Har du sett etter at du faktisk tok Move og ikke Copy? Lett å gjøre feil i farta. Lenke til kommentar
tmv Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 mulig du har et godt poeng der.. Diskopprydding gjorde ikke biffen med jeg har norton. men jeg trodde den ekstrakurven norton hadde var ting som var slettet og ikke skulle ta opp plass. Mulig norton har føkket opp litt da. skal teste dette når jeg kommer hjem. =) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 da er det _GARANTERT_ norton kurven. Har fått mange gigabyte ledig etter å ha tømt den kurven ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå