Gå til innhold

"Nye" Komplett.no - hva synes dere ?

Hva synes du om det nye designet?  

477 stemmer

1. 1. Hva synes du om det nye designet?

• Veldig bra
      39
    • Bra
      58
    • Helt greit
      116
    • Dårlig
      170
    • Veldig dårlig
      94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt forslag til utseende på produktlistene (øverst),

produktlinje.gif

(Nederst) slik det er nå.

Link: Produktliste

Kommentarer ?

Edit:

Ser nå at Komplett har slått sammen "Vårt varenr" og Produsentens varenr"

til en linje

lqpl

Endret av lqpl
Lenke til kommentar

Syntes det var helt greit jeg :)

Eneste er at jeg syntes det mangler noe på toppen...En banner av noe slag hadde gjort seg.

Når det kommer en løsning for betaling med kort så kommer jeg nok til å bestille mer fra komplett (er veldig lite glad i oppkravsgebyr :thumbdown: )

Må også gi litt ros for at dere hører såppas på kundene, det er det mange som kunne lært litt av!

Endret av Leroy
Lenke til kommentar

Fontene er rett og slett så store at jeg synes det er vanskelig å få oversikt. Jeg finner sikkert det jeg skal ha, men jeg er ikke sikker på om det visuelle er en spøk eller ikke. Er retro kanskje det siste innen webdesign? Tilbake til da internett begynte å ta av og alle skulle lage sin egen hjemmeside. I så fall har de truffet spikeren på hodet. Og nei, jeg kommer ikke til å synes de er bra visuelt sett om en måned heller.

Ahh, jeg har nok bare for liten skjerm, CRT@1024x768 holder vel ikke nå om dagen, men det kan sikkert Komplett.no hjelpe meg med. Snakk om sleipt triks! :laugh:

Lenke til kommentar

En ting jeg ønsker er at bildene av forskjellige ting kunne ha vært større, for eks på hovedkortene, vil gjerne at bildene skulle vært litt større liker ikke såne småe bilder.

Av og til er dere litt dyrere en andre butikker, så prisene skulle det vært fått gjort noe med,

for eks Logitech MX510 Optical Mouse USB & PS-2, Retail Vår pris: kr 428,- +frakt= 520kr ca

Jeg bestile denne musa på itbutikken som kosta 320kr+frakt= kom på ca 430kr.

Ellers likte jeg den gamle sida litt bedre.

Lenke til kommentar

At folk ikke liker det nye designet overrasker meg ikke.

Se bare her på forumet etter hw.no gikk i fra delphi forumet (tror jeg det het) og til eget.. de aller aller fleste likte ikke utseende og måten postene var på. Også nå siste konvertering til IPB, få som likte det men nå er de fleste vant til det..

Det tar tid å venne seg til nytt.. La det bero litt:) Selv venter jeg til VISA mulighet på komplett.no før jeg handler mere.:D Får nemlig varene levert på døren gratis når jeg forhåndsbetaler

Lenke til kommentar
At folk ikke liker det nye designet overrasker meg ikke.

Se bare her på forumet etter hw.no gikk i fra delphi forumet (tror jeg det het) og til eget.. de aller aller fleste likte ikke utseende og måten postene var på. Også nå siste konvertering til IPB, få som likte det men nå er de fleste vant til det..

Det tar tid å venne seg til nytt.. La det bero litt:)

Jeg synes personlig det er stor forskjell på "fra bra til bra, men annerledes" og "fra bra til dårlig". Hvis man kunne tilskrive alt kontoen "det er bare uvant" ville ordet "dårlig" vært overfløding...

Lenke til kommentar

Annet hvert produkt burde hatt et snev av en annen bak-grunnsfarge slik at man ser lett skille mellom produktene. Synes det ble litt for stor skrift enkelte steder nå. Holder med fet skrift istedet for å forstørre skriften. Kunne godt gjort det mulig for hver bruker å forandre litt på websidene v.h.a. et kontroll-panel etter innlogging.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig tar receiveren jeg bestilte fra komplett for snart 1.5år siden (2 års garanti) kvelden rett etter at de oppdaterte siden sin... og alle gamle ordrer har blitt slettet, og selvfølgelig er kvitteringa på receiveren eneste ordren på min konto som har blitt slettet..... Jaja, da har jeg en receiver til 6000 som må kastes... takk for den komplett.

(ok, litt min feil også, siden jeg ikke har tatt vare på faktura skjemaet, men tenkte ikke det var noe vits, siden all fakturahistorie ligger på komplett.no)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig tar receiveren jeg bestilte fra komplett for snart 1.5år siden (2 års garanti) kvelden rett etter at de oppdaterte siden sin... og alle gamle ordrer har blitt slettet, og selvfølgelig er kvitteringa på receiveren eneste ordren på min konto som har blitt slettet..... Jaja, da har jeg en receiver til 6000 som må kastes... takk for den komplett.

(ok, litt min feil også, siden jeg ikke har tatt vare på faktura skjemaet, men tenkte ikke det var noe vits, siden all fakturahistorie ligger på komplett.no)

Dette kommer opp igjen, gi nå gutta litt tid, Rom var ikke bygget på en dag og selv vårherre brukte en hel uke :cool:

Lenke til kommentar
Dette kommer opp igjen, gi nå gutta litt tid, Rom var ikke bygget på en dag og selv vårherre brukte en hel uke :cool:

Rom og vårherre var kanskje litt drøyt, vi snakker fremdeles om Komplett.no, en webshop... :p

Mulig vi ikke har det helt samme forholdet til netthandel ;)

Lenke til kommentar
Av og til er dere litt dyrere en andre butikker, så prisene skulle det vært fått gjort noe med, for eks Logitech MX510 Optical Mouse USB & PS-2, Retail Vår pris: kr 428,- +frakt= 520kr ca

Jeg bestile denne musa på itbutikken som kosta 320kr+frakt= kom på ca 430kr.

Ellers likte jeg den gamle sida litt bedre.

Men over til det som VIRKELIG er skummelt:

Selv bruker jeg Norek som forhandler, noe som gir noen små prosenter i forhold til komplett, men når det viser seg at norek nå er endel dyrere på de fleste varer enn det mpx er (som selger til sluttbrukere) så lyser det røde lamper hos meg, og jeg må virkelig vurdere om jeg kan fortsette å bruke dette :(

Må si meg enig i at noen produkter virker overpriset.

f.eks en demobrukt Shuttle SN41G2B fra Komplett koster mer enn samme produktet selges for nytt hos andre webshopper: MPX, HWB

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...