Gå til innhold

"Nye" Komplett.no - hva synes dere ?

Hva synes du om det nye designet?  

477 stemmer

1. 1. Hva synes du om det nye designet?

• Veldig bra
      39
    • Bra
      58
    • Helt greit
      116
    • Dårlig
      170
    • Veldig dårlig
      94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner :

- Klikke på tabellheadere for å sortere

- Sortering på annet enn pris

- Eks / Inkl mva switch

Synes oversikten med egne tabellkolonner for produktnummer og antall på lager var en bedre løsning enn den som er nå. Hva med en innstilling i brukerprofilen som lar en velge mellom "ny" og "classic" ? Jeg er ikke så ofte intressert i bilder av produktene før jeg evt. klikker på dem.

Ellers er designet som sådan helt ok, men funksjonaliteten tok et steg eller tre tilbake altså..

Lenke til kommentar

nåværende design bør ikke være så firkantet. det er alt for mye likt et legosett(forøvrig liker jeg legosett... :dremel: ).

synes at det så bedre ut før, men design har aldri vært av særlig interesse for meg.

det som derimot er svært irriterende er at hvis jeg prøver å skrive noe i søkelinjen, så vil alle mellomrommene bli fjernet straks jeg trykker søk, sånn at hvis jeg søker etter "ide pci raid" blir det "idepciraid", som den da selvsagt ikke finner noe på.....

en ting jeg anbefaler å gjøre er å sette underkategoriene til eksempelvis cpu, rett under kategorien disse ligger i. nå er underkategoriene i en rute over alle hovedkategoriene, og når man går inn i en underkategori forsvinner listen over underkategorier, for å bli erstattet av en søkegreie. dette irriterer meg grønn, fordi jeg aldri bruker en slik funksjon. jeg kan likevel forstå at flere bruker den, og jeg synes at den søketingen burde være i en egen rute hele tiden, på den plassen den nå er. jeg synes også at det burde være mulig å kunne gå fra en underkategori til en annen uten å måtte gå gjennom gjennom et mellomledd...

og forresten, hvorfor blir ukens tilbud gitt så liten fokus i den nye designen? er jo bare en liten tekst-link under søkelinjen jo... når det tar 15 sekunder for en som meg å finne tilbud-seksjonen, så må det være noe galt... har klart å knekke koder på mindre tid enn det(no offense).

lykke til med neste design, og får håpe det kommer fort...

Lenke til kommentar
Søk-funksjonen som kommer istedet for underkategori når underkategori er valgt, .. er irriterende. Ofte vil man bytte mellom flere underkategorier, f.eks forskjellige typer harddisk, nå er man nødt til å trykke "back" knappen mellom hver gang.

Enig med den..

Også liker jeg ikke at man ikke kan sortere pris etter synkende nivå eller lignende.. jeg finer det ihvertfall ikke.. :no:

Lenke til kommentar

Nå synes jeg Komplett har fått et ganske bra design på sidene. De har jo endret mye siden de lanserte de nye sidene, og nå virker det veldig bra. Virker fortsatt som de lanserte de nye sidene uten å ha tenkt mye igjennom designet, men det er sikkert allerede besvart i denne tråden allerede.

Hvis de bare klarer å fjerne, eller endre, den håpløst irriterende blå merkingen av linkene, så er jeg ganske fornøyd. I tillegg må jeg nevne at det er meget unødvendig og upraktisk at man blir "kastet" til handlekurven etter å ha bestilt en vare. Jeg vil gjerne fortsette i samme vindu etter å ha bestilt en vare.

Mye av dette er sikkert nevnt allerede. Men jeg orker ikke å lese hele tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...