Gå til innhold

"Nye" Komplett.no - hva synes dere ?


Hva synes du om det nye designet?  

477 stemmer

  1. 1. Hva synes du om det nye designet?

    • Veldig bra
      39
    • Bra
      58
    • Helt greit
      116
    • Dårlig
      170
    • Veldig dårlig
      94


Anbefalte innlegg

Siden sidene nå er vesentlig endret siden oppstarten natt til søndag, synes vi det var riktig å starte diskusjonen på nytt. Mye takket være deres tilbakemeldinger har vi nemlig endret på bl.a. fontstørrelse, layout, plassering, støtte for flere browsere +++ slik at sidene allerede har forandret seg mye i løpet av det siste døgnet. Hadde derfor vært svært nyttig å se om meningene har endret seg noe.

 

 

Må også få benytte anledningen til å takke for et fantastisk engasjement, over 200 (!) innlegg i løpet av et døgn sier vel det meste... Så høy temperatur må vi vel tilbake til Norge - Brasil i fotball-VM eller EU-avstemningen for å finne :)

 

 

Kan også opplyse om at vi fremdeles jobber for fullt for å få tilbake en del ønsket funksjonalitet (eks. PC-bygger og produsent-linker), samtidig som vi planlegger ny funksjonalitet (eks. kort-betaling og valgfri visning av produktbilder). Alle tips tas i mot med takk og kan sendes til [email protected] eller legges ut her !

 

 

Ber også moderator om å stenge de forrige trådene slik at det er mulig å samle alt på ett sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal være helt ærlig å si at det ser ut som om dere har tatt et steg tilbake nå. Greit nok tables gjør det litt mer enkelt, men dere har gjort det litt FOR enkelt.

 

Det var bedre med litt mer grafikk på tables'ene før...

 

Nå virker det som en elite butikk for ekte data entusiaster (og ikke for folk sånn ellers som kanskje vil bestille en komponent her og der :))

Lenke til kommentar

Noe mer uoversiktlig i forhold til den gamle siden? litt for mange linker som "flyter" rundt.. Spesielt linkene øverst på siden.

 

Søk-funksjonen som kommer istedet for underkategori når underkategori er valgt, .. er irriterende. Ofte vil man bytte mellom flere underkategorier, f.eks forskjellige typer harddisk, nå er man nødt til å trykke "back" knappen mellom hver gang.

 

Greit med anbefalte produkter, men synes produktteksten er alt for stor.

 

Produktlistingen er rotete og tar alt for mye plass. Fint med produktbilde, men for mye tekst.. Flytt f.eks produsentens varenummer under hvert enkelt produkts detaljerte infoside?

Den gamle listingen med forskjellig bakgrunnsfarge på annenhver linje var mer oversiktlig etter min mening.

 

Behold gjerne en mer krympet versjon av anbefalte produkter og produktbilder i produktlisting, men resten var bedre før.. :D

Lenke til kommentar

Jeg synes det ser veldig bra ut, men jeg liker ikke at det er bilde på alle varene i listene. Dette gjør at jeg må scrolle mye mer enn før og at jeg ikke får en oversikt over varene. Eks: Harddisker. Jeg føler at jeg ikke får en grei oversikt (før skum-leste jeg siden) over hvilke (f.eks. IDE disker) disker som finnes.

 

Øyvind

Lenke til kommentar

surfing i menyen:

Trykker man feks på CPU (prosessor) i produktkategorien så kommer

det en liste frem ovenfor. Det er slik det skal være, men trykker man feks på 478 cpu'ene, så kommer denne listen bort.

Man må trykke tilbake (i browseren) eller På Hjem > CPU (prosessor) > Socket 478 for å få den frem igjen. Jeg likte det slik det var før, at man kunne raskt svitsje mellom de forskjellige typene.

 

Egentlig det eneste jeg savner, den nye siden ble kjempebra! Bra jobbet :thumbup:

Lenke til kommentar
Søk-funksjonen som kommer istedet for underkategori når underkategori er valgt, .. er irriterende. Ofte vil man bytte mellom flere underkategorier, f.eks forskjellige typer harddisk, nå er man nødt til å trykke "back" knappen mellom hver gang.

 

Er først og dette som har irritert vettet av meg også.

Dette MÅ gjøres noe med.

Forøvrig syns jeg layouten var bra slik den var fra før, men blir sikkert vant til det etterhvert.

Lenke til kommentar
Søk-funksjonen som kommer istedet for underkategori når underkategori er valgt, .. er irriterende. Ofte vil man bytte mellom flere underkategorier, f.eks forskjellige typer harddisk, nå er man nødt til å trykke "back" knappen mellom hver gang.

 

Er først og dette som har irritert vettet av meg også.

Dette MÅ gjøres noe med.

Forøvrig syns jeg layouten var bra slik den var fra før, men blir sikkert vant til det etterhvert.

oida.. så ikke at noen hadde skrevet det før meg.. var akkurat dette jeg siktet til ;)

helt enig med dere, dette må gjøres noe med..

Endret av zacky
Lenke til kommentar

Minibildene ved siden av produktet er en god ide. Savner derimot linkene til produkttester... Skjønner at dette krever litt arbeid fra dere, men dette er viktig i en kjøpsprosess, og om andre nett-butikker tilbyr meg dette er det nok til at jeg handler der. Pris er ofte så lik uansett...

Lenke til kommentar

Rabattordning : Tjene seg opp rabatter ved å være trofast kunde. Jo lengre kunde jo bedre rabatt. Trenger ikke være all verden, men en belønning til di som faktisk gjentatte ganger kjøper hos dere.

 

Mulighet for å kjøpe med visa og slippe postoppkrav kommer til å gjøre at jeg kjøper oftere hos dere.

Lenke til kommentar

Synes også det er liten vits med mini-bilder ved siden av produktinfo.

Iallefall på deler som sitter inni kabinettet.

Deler som kabinett, mus og skjerm er det sikkert greit å ha det.

Uansett, de fleste orker vel å trykke ett klikk for å se hvordan varen ser ut hvis man vurderer å investere i noe utstyr..

 

(og kjøp 2, betal for 1, kunne vært en god ide å ha som åpningstilbud, f.eks på rambrikker) :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...