oLLa Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 I går kveld slo jeg maskinen av uten at noe hadde skjedd med den tidligere. Og i dag morges, når jeg slo maskinen på, kom jeg inn i Windows. Men når den hadde lastet inn noen av quick launch-programmene så reboota maskinen automatisk. Noen som vet noe om dette? btw, hvordan kommer jeg meg inn med sikkermodus? Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hold inne F8 under boot for å komme inn i sikker modus. Hvis du har overklokket maskinen klokk den ned, kan du sikket tenke selv. Men det var ikke så mye info her... Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 OK, begynner å gå meg på nervene dette her! Når jeg trykker meg inn i Windows, er det som å trykke av maskinen! Irriterende? Ja! Jeg kom ikke inn i sikkerhetsmodus med F8.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 OK, begynner å gå meg på nervene dette her! Når jeg trykker meg inn i Windows, er det som å trykke av maskinen! Irriterende? Ja! Jeg kom ikke inn i sikkerhetsmodus med F8.. Fikk du ingen boote alternativ når du trykket F8? Sikker på at du trykket raskt nok, altså før windows startet å boote som normalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Boot med Norton Antivirus, eller lignende, og virus-scan burken din før du gjør noe mer. Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg har ikke installert noen anti-virus-programmer. Prøvde å remontere maskinen, men det hjalp ikke. Altså, det er Windows som er problemet. Hva kan jeg gjøre da? EDIT: Fant ut at det var Bluetooth-tastaturet som gjorde at jeg ikke fikk trykket meg inn på modus-menyen.. Endret 29. mars 2004 av oLLa Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Da var det fikset. Var bare en infisert fil som måtte renses, hehe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ante meg, en av mine brukere hadde samme problemet for ikke så lenge siden. Sven eller Blaster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå