Jørgen Sørheim Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 har vel ikke kommet så mange nye fps-spill i det siste som er noe særlig. holder en knapp på q3 og cs.. ghost recon med desert siege-addon virker litt bra også. medal of honor: allied assault er også kjekt (men veldig, veldig kort). Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Naaahh..liker fortsatt MOH:AA..grafikken er noe det vakreste jeg har sett selv med lavere oppløsning. Håper det kommer noen nye maps snart eller er det noen her som veit hvor jeg kan få tak i uoffisielle maps? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 strikeforce!!!!!!!!! prøv å bli hekta Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 MOHAA er vel hottest, er det ikke? :smile: Lenke til kommentar
Never Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 StrikeForce (UTmod) er vel det som er best ( om enn ikke mest kjent) av fps onlinespill ja jeg har testet RTCW MoH.AA CS osv osv og må bare innrømme at de IKKE kan måle seg ... nå er som kjent smaken som baken... delt. Anebefaler å laste ned SF og teste :smile: men, ikke kom her å klag for at du er blitt hekta etterpå :wink: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 det hotteste nokonsinne er Deus Ex, JK2 er og så bra så langt som eg har komt nå, men har enda ikkje spelt det ferdig. MoH er bare oppskrytt, det er altfor kort, altfor 'rett fram' og forvirrende når teamet ditt dør uansett enda kor hardt du prøver å redde dei, det er heller ingen historie i spillet som sluker deg Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Global Ops. Definitivt. http://www.itavisen.no/art/1293429.html Lenke til kommentar
mbst Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Operation Flashpoint er vanvittig bra! Det er hva jeg kaller krigssimulator. Ellers var jo Max Payne tøft den første gangen jeg spilte gjennom. Men per definisjon er det vel ingen fps.. Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Helt hektet på Return to castle wolfenstein:) Mohaa kommer på en god 2 plass,jedi II var i første omgang litt skuff men eg har hørt det skal bli bedre så fort man kommer litt ut i spillet:) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Min (!) mening: Nye spill: - Ghost Recon - MOH: AA Litt eldre spill: - OFP - R6/RS MOD'er: - Strike Force - Navy Seals: CO - DoD 2.0 Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Lol...må ta kommende også da :razz: (Blir jo bare antagelser...men sånn jeg tror det blir...) - Raven Shield - SWAT 4 - H&D 2 - Project IGI 2 Kommer masse andre også seff....vi får se Disse tror jeg uansett blir hotte Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Hadde vært fett med Project IGI med multiplayer co-op Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå