Joachim_F Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Crytek har allerede gitt ut den første oppdateringen til Far Cry, og denne fikser blant annet en stygg bug i flerspiller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 det er mange som har opplevd dårlegare yttelse etter å ha lagt inn denne patchen. det er kun anbefalt for Nvidia brukarar å legge den inn. det er og mange som har fått grafikkfeil etter å ha lagt den inn, dette gjelder og for Nvidia brukarar. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Merket ikke noe forskjell på noe som helst, annet enn at det står 1.1 på tittelskjermen. Se profil for specs. EDIT: Jo, merket jo selvfølgelig at den punkbuster dingsen var lagt til. Endret 29. mars 2004 av Swag Lenke til kommentar
KrazyIvan Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Crytek har allerede gitt ut den første oppdateringen til Far Cry, og denne fikser blant annet en stygg bug i flerspiller.<br /><br /><a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=6513">Les artikkelen her</a> Hallo! Jeg får ikke den nye updaten til å funke.Dette skjer altid da jeg prøver å loade spillet i enspiller til ett nytt level da jeg har klart det forrige.Er det noen som har noe svar på dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg