CaGe Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Heisann. Vet noen hvordan man skrur av disse boblene, som ser ut til å komme i hytt og pine? Det var ikke spesielt irriterende før, men med trådløst nettverk blir ting noe ganske annet. Det kommer en plopp-lyd, som forteller meg at, jo, nå er signalet passe, dårlig, bra, utmerket osv. Samtidig forteller maskinen meg at den har lastet ned 21647 nye sikkerhetsoppdateringer, har ubrukte ikoner på desktopen, og at harddisk D:\ er skitfull etter helga. Så etter 2 timers bruk, har jeg lest flere snakkebobler enn en gjennomsnittlig Donaldpocket. Noen som kna hjelpe meg å få bort XP-tegneserien?? Fant ikke no annet topic på dette, men hvis det er, så unnskyld meg. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Finnes sikkert en eller annen register fiks som ordner dette, men jeg brukte tweak XP. Der har du mulighet til å fjerne boblene. Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Takker! Skal prøve i kveld. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har du noen instillinger for det trådløse nettverkkortet der du kan skru disse tingene av og på etter behov - slik du har for infrarøde forbindelser? Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Spør du meg, så har jeg ikke sett dette i innstillingene. (3com x-jack). Men på generell basis så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Okidoki - jeg vet heller ikke - bortsett fra når det gjelder Infrarød... Det hørtes ut som et ok tips å prøve Tweak XP ... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Last ned PowerToys Du finner du iallefall et valg om du leter litt Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Bruk TweakUI fra Microsoft. Den er gratis, og der finnes en innstilling for å fjerne boblene.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 I TweakUI? HVOR!? hmm... lese lese Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 I TweakUI? HVOR!? hmm... lese lese "Taskbar and startmenu" --> "Enable baloontips" Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 "Taskbar and startmenu" --> "Enable baloontips" Wow! Takker. ## Går rett ut på badet, tar av linsene og finner fram brillene. Ser jeg noe nå, da? Jammen! ## Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå