Leetrune Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Går det an og overkjøre administrator i win 2k, har bare sånn delbruker eller hva faendet heter. Skulla gjerne lagt inn msn, men det går ikke. Fordi jeg ikke er administrator. kan det fixxes???? msg asap Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 kan det fixxes???? Niks. Bruk heller tiden din på å lære noe (norsk, for eksempel). Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Ja vell, jeg har ikke noen timer nå da. så der er noen døe timer å slå ihjel plzz help. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvis msn ikke er lagt inn, er det en grunn til det. Ta det opp med administrator eller godta det. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Enig med Orjanp. Prøv på forum.l33thaxx0r3rs.com, kanskje du får bedre respons der. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 ******* drittunger hele gjengen. jeg spurte ikke om leetfucker forum. svar på spørasmålet din fopulte idiot. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Oi, sinna nå? Jeg hadde egentlig ikke tenkt å hjelpe deg, men siden du formulerte deg så bra i ditt siste innlegg har jeg ombestemt meg. Hvis du møter meg på MSN (jeg er sexy_jephque_13_ogethalvt) om fem minutter kan jeg guide deg gjennom prosedyren for å overkjøre admin, steg for steg. Ok? edit: skriveleif. Endret 29. mars 2004 av jephque Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Går det an og overkjøre administrator i win 2k, har bare sånn delbruker eller hva faendet heter. Skulla gjerne lagt inn msn, men det går ikke. Fordi jeg ikke er administrator. kan det fixxes???? msg asap Er du ikke administrator på pc'n så er det vel en grunn til det, som f.eks at det ikke er din maskin. Er det ikke din maskin har vel du lite med hva som skal installeres på den. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ja det finnes måter å få administrator tilgang på. Problemet er at om du gjør det så har du teknisk sett hacket deg inn på maskinen og det er ulovlig. Ta heller og spør admin om han kan ordne et brukeroppsett med msn til deg på maskina, tipper di er medhjelpelige om du spør pent og forklarer hva du skal bruke det til. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Prøv å resete bios med den lille røde knappen bak på pc'en, har hørt at du da får admin rettigheter. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Prøv å resete bios med den lille røde knappen bak på pc'en, har hørt at du da får admin rettigheter. Morsomt, men svært lite lurt å poste her. For den som ikke skjønte det så er dette IKKE noe man vil gjøre. Den lille røde bak på PCene er en spenningsvelger, og hvis du forsøker å sette denne feil vil du blåse PSU og muligens også andre deler av PCen. -KJ Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ******* drittunger hele gjengen. jeg spurte ikke om leetfucker forum. svar på spørasmålet din fopulte idiot. Hehe...å så sint.. enig med flere her det er en grunn at du ikke har admin rettigheter Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ******* drittunger hele gjengen. jeg spurte ikke om leetfucker forum. svar på spørasmålet din fopulte idiot. Skerp språket ditt,ellers blir det ferie på deg. Ta saken opp med admin,så får du see om du får legge inn msg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 moderator informert... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Redd allyse! [veldig Off Topic] Hæ? Redde hvem fra hva? [/veldig Off Topic] -KJ Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Dette er bare latterlig, spesielt fra Leetrune. Nei, Administratorkontoen er den høyest rangerte, du kan med andre ord ikke kjøre over den. Det er vel kanskje en grunn til at du er delbruker da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ******* drittunger hele gjengen. jeg spurte ikke om leetfucker forum. svar på spørasmålet din fopulte idiot. Med slike svar, bør du regne med mye fin hjelp her på forumet Ja, det er mulig, but that is for me to know, and you to find out *grin* Lenke til kommentar
xthal Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) skolepc, nei nei nei Er selv i it-avdelingen på en skole, og for å si det mildt så liker vi ikke drittunger som herjer med pc'ene våre! så LIGG UNNA! Endret 29. mars 2004 av xthal Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ta deg en tur på freakforum.nu der er det mye i denne kategorien Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Ingen har visst spurt om det, så jeg gjør det. Hvem eier maskinen? Er det din egen? Er det skolen sin? Er det jobben sin? Hvorfor er du ikke administrator på pcen? Edit: Å resette passordet til admin kan jo få litt "interesante" følger dersom du ikke er eier av maskinen. Endret 29. mars 2004 av pc-killer1317 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg