Tafsen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Noen som har ei meining ei font som ville passa bra på denne sida? Http://stian.mojo-media.net Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tja, verdana er vel en sikker vinner. Anyways, få inn noe padding i nyhetsboksene, teksten er jo helt pressa inn i kanten. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg stemmer for Verdana - sikker vinner. Standard-Cutenews-font må vekk fortest mulig. Ikke fordi den er så fryktelig stygg, men fordi 100 000 andre amatørsider ikke har kunnskaper nok til å bytte den. Vil du ha sidekritikk også? Jeg har nemlig mye å kritisere Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Hehe, kom igjen trenger tips. Men sliter litt med å vekk skrifta i frå kanten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jippi, vi fikk lov Skriften i header var møkkastygg, går du faktisk for CS-looken? Hva i alle dager gjør han fyren i headeren? Han irriterer meg litt Det heter ENTEN "portefølje" (Norsk) eller "portfolio" (Engelsk)... ikke finn opp dine egne ord. Savner mouseover på menyen. Fiks padding (som sagt) Newsboksene er litt stygge i overgangen på toppen. (edit: whatev') Endret 29. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Noen som har ei meining ei font som ville passa bra på denne sida? Http://stian.mojo-media.net sjekk denne siden her Kanskje den stillen her ikke min side asså Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Noen som har ei meining ei font som ville passa bra på denne sida? Http://stian.mojo-media.net sjekk denne siden her Kanskje den stillen her ikke min side asså ?? Edit: Nei, går absolutt ikke for cs looken Endret 29. mars 2004 av rEaliTY Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det heter ENTEN "portefølje" (Norsk) eller "portofolio" (Engelsk)... ikke finn opp dine egne ord. Portfolio that is. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Noen som har ei meining ei font som ville passa bra på denne sida? Http://stian.mojo-media.net sjekk denne siden her Kanskje den stillen her ikke min side asså HÆ? Forøvrig ikke noen fin side... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Noen her som kjører Opera btw? sliter litt der. Dere som kjører opera ser problemet Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jah.. skulle akkurat til å bemerke det.. "litt" problemer der ratt... *sjekke kildekode og slikt* Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Har sjekka både en og to gonger =\ men finner ikke problemet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Noen her som kjører Opera btw? sliter litt der. Dere som kjører opera ser problemet *teste i IE* Ah, nå skjønner jeg hvorfor den hvite boksen var så rar Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 reAlity: sjekk kildekoden din.. <html>, etc 2 ganger? du skal ikke ha html, doctype, body og slikt i filer du inkluderer med php include... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 *springe og fikse* thx Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Hvorfor prøver ikke folk seg fram selv slik at de skryte av det uten å referere til noen i en annen del av landet som du ikke engang kjenner som har hjulpet dem? Okai, du har sikkert prøvd deg fram lenge, så jeg skal prøve å hjelpe. Satser på at du har lyst til å ha brødteksten i noenlunde samme størrelse som du har nå? Verdana er _grisestøgg_ og disgusting i så store størrelser. I header er det noe annet. Du legger opp til et særdeles basic oppsett og enkelt grafisk at det skal godt til å treffe på noe som passer 100%. Prøvd deg på litt tegneserie-aktig? Kan tenke meg det passer godt til duden til venstre. Savner btw at du gjør litt mer ut av header. Du som har tegna kameraten til venstre? Hvis det er deg: da er du god til å tegne. Prøv å tegne litt mer. Prøv å fullføre stilen. Nå står det en liten tegneserie-mann øverst i ene hjørnet. Sett HalTan sin påbegynte side? Der har han tatt det HELT ut! Nå er HalTan vanvittig dyktig også, men, jaja ... Du skjønner. Det er vanskelig å si hva du skal velge. Du vet, det finnes tusener på tusener av fonts der ute. Eksperimenter. Prøv ut. PLING! Vellykket. Endret 29. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Det er eg som har tegna gutten, så takk God ide og fullføre stilen med tegneserie preg. Skal prøve å gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå