Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge font :P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer for Verdana - sikker vinner.

Standard-Cutenews-font må vekk fortest mulig. Ikke fordi den er så fryktelig stygg, men fordi 100 000 andre amatørsider ikke har kunnskaper nok til å bytte den.

Vil du ha sidekritikk også? Jeg har nemlig mye å kritisere :devil:

Lenke til kommentar

Jippi, vi fikk lov :fun:

• Skriften i header var møkkastygg, går du faktisk for CS-looken?
  • Hva i alle dager gjør han fyren i headeren? Han irriterer meg litt :)
  • Det heter ENTEN "portefølje" (Norsk) eller "portfolio" (Engelsk)... ikke finn opp dine egne ord.
  • Savner mouseover på menyen.
  • Fiks padding (som sagt)
  • Newsboksene er litt stygge i overgangen på toppen.

(edit: whatev')

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hvorfor prøver ikke folk seg fram selv slik at de skryte av det uten å referere til noen i en annen del av landet som du ikke engang kjenner som har hjulpet dem? :)

Okai, du har sikkert prøvd deg fram lenge, så jeg skal prøve å hjelpe. Satser på at du har lyst til å ha brødteksten i noenlunde samme størrelse som du har nå? Verdana er _grisestøgg_ og disgusting i så store størrelser. ;) I header er det noe annet. Du legger opp til et særdeles basic oppsett og enkelt grafisk at det skal godt til å treffe på noe som passer 100%. Prøvd deg på litt tegneserie-aktig? Kan tenke meg det passer godt til duden til venstre. :) Savner btw at du gjør litt mer ut av header. Du som har tegna kameraten til venstre? Hvis det er deg: da er du god til å tegne. Prøv å tegne litt mer. Prøv å fullføre stilen. Nå står det en liten tegneserie-mann øverst i ene hjørnet. Sett HalTan sin påbegynte side? Der har han tatt det HELT ut! Nå er HalTan vanvittig dyktig også, men, jaja ... Du skjønner. :)

Det er vanskelig å si hva du skal velge. :) Du vet, det finnes tusener på tusener av fonts der ute. ;) Eksperimenter. Prøv ut. PLING! Vellykket.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...