mikkal Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg skal installere en ruter på Pc`n..og det går greit helt til jeg slår den av og slår den på igjen...DA ER NEMLIG ALT BORTE????...Så jeg må kjøre installering på nytt...(byner å bli innmari lei det!!)...Routeren er en Belkin gateway 4 porter...ikke trådløs...fikk for øvrig ikkno hjelp hos Elkjøp heller!!og sjøl er jeg novise i "gamet"..Noen som har vært borti lignende??..På forhånd Tusen Takk. ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 29. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 prøv hw.no-seksjonen. Flere kompetente mennesker der. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Du maa huske aa lagre endringene paa ruteren. Sjekk manualen til rueteren for hvordan du lagrer endringene du har gjort Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 prøv hw.no-seksjonen. Flere kompetente mennesker der. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå