norwaycup Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Kjøpte her før påska ett office xp proffesionell, la den inn på maskinen men når jeg så skal bruke Word så popper det oppen melding om at key'en jeg har brukt er feil og jeg må taste inn key'en igjen men med samme beskjed nå er vi tre som har prøvet og taste inn key'en samme resultat, jeg sendte meil til microsoft samme dagen og lovet ny kode innen 24 timer den er aldri kommet og nå er der ikke en døyt der som svarre, er der noen som kan hjelpe meg med en key til den så jeg kan bruke min maskin her i påska ?? HJELP :?: :?: :?: [ Denne Melding var redigert av: norwaycup på 2002-03-28 13:35 ] Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Det samme skjedde nesten med meg...først innstallerte jeg det på min gamle pc og skreiv inn koden..så den nye pc'en, men når jeg skulle skrive inn koden der så de at den var brukt! derfor ringte jeg til Microsoft og fikk en ny kode av en kjerring som prata sykt seint men nummeret er gratis Håper dette gjør så dere får brukt det i påska! Lykke til! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Hei! Mulig jeg er litt treig i oppfattelsen,men er dette en kode i tillegg til serialen,eller ER det serialen som ikke funker lenger??. Har en serial du kan teste hvis det trengs..... Lenke til kommentar
norwaycup Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2002 Det er selve cd key'en som ikke vil virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå