Greven22 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Se topic.. Netcom, telenor ? .. hvem er billigst på en sms til utlandet .. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 TnM tar 1.50.- på alle abonnement. Fant ikke noen pris på Netcom siden. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tror det er slik at man betaler det man gjør ellers i Norge, men mottakeren i utlandet må betale det det koster ekstra fra sin leverandør i utlandet. Lenke til kommentar
SA-BOSS Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tror det er slik at man betaler det man gjør ellers i Norge, men mottakeren i utlandet må betale det det koster ekstra fra sin leverandør i utlandet. Det er FEIL! Den som sender sms'en betaler det hele. Jeg kjenner ikke prisene for de selskapene - jeg er dansk. Hehe... Jeg gir kun 19øre for sms til Norge! Der som du ringer til en i utlandet, som har en telefon med norsk abbonnement betaler mottakeren av oppkaldet utlandsprisen! Mvh Jesper Mikkelsen, SmartASS industries Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Når jeg var i Spania sendte jeg mld. til 5kr stk.! Jeg er Netcom YoungTALK kunde, btw. synes det var dyrt jeg. Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Når du er i Norge og sender SMS, så har det ingen betydning om mottaker har norsk eller utenlandsk abo. Samme prisen uansett. Dette er forøvrig diskutert tidligere i forumet... Når det gjelder deg Hazzie88, så koster SMS med kontant/YoungTALK dyrere enn vanlige abonnement, fordi du ikke betaler månedsavgift. Skifter du til vanlig abonnement, får du rimeligere priser i Norge(mht samtaler) og i utland(mht samtaler og SMS) Endret 29. mars 2004 av tinyworks Lenke til kommentar
tbone Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ja...Og Netcom prisen til utland er? Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ja...Og Netcom prisen til utland er? Hvis du ser siste setning i mitt første avsnitt ser du at jeg har skrevet samme pris uansett. dvs 0,69 kr hvis du ikke vet SMS pris i NetCom Lenke til kommentar
tbone Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ok, sorry...fikk ikke med meg det Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 det er feil.. har sendt sms til dk .. de tar hvertfall 3 kroner per melding om ikke mer !!!! Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 det er feil.. har sendt sms til dk .. de tar hvertfall 3 kroner per melding om ikke mer !!!! Det kan ikke være NetCom, har spesifisert faktura som beviser det. Sjekk med kundesenteret til NetCom om du er NetCom-kunde, så får du sikkert bekreftet det jeg sier tiny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå