fLR Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Etter å ha hørt utrolig mange klager på 9800PRO's ytelse i forhold til FPS i cs, både her på forumet og andre steder, leste jeg et thread her der det stod at 9800PRO har fiksa driverne sine. Så nå er dette problemet ute av luften, og etter det har jeg ikke sett noen FPS posts. Så det er riktig altså, problemet er borte i de nyeste driverne?.. Folk sier cs er så prossessorbasert, men jeg har max (nesten) fps med XP 1700+ og GeForce 2 GTS. Men allikevel har jeg bestilt et Powercolor 9800PRO 128 mb, har hørt mye bra om det, og håper det er et godt kjøp. Lenke til kommentar
fLR Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Beklager for bump, men må vite fortest mulig om det er slik at problemet er borte med de nye driverne Endret 29. mars 2004 av fLR Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Etter å ha hørt utrolig mange klager på 9800PRO's ytelse i forhold til FPS i cs, både her på forumet og andre steder, leste jeg et thread her der det stod at 9800PRO har fiksa driverne sine. Så nå er dette problemet ute av luften, og etter det har jeg ikke sett noen FPS posts. Så det er riktig altså, problemet er borte i de nyeste driverne?.. Folk sier cs er så prossessorbasert, men jeg har max (nesten) fps med XP 1700+ og GeForce 2 GTS. Men allikevel har jeg bestilt et Powercolor 9800PRO 128 mb, har hørt mye bra om det, og håper det er et godt kjøp. Hvorfor i h*****e kjøper du et så bra kort til et spill som er nesten 4 år gammalt ? Jeg skjønner meg ikke på dere cs geeks det finnes da utallige og mye bedre spill på markedet som er verdt å sløse tia på Lenke til kommentar
fLR Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Nei nei nei, jeg sier jo at jeg nesten har max fps i cs med gf2. Så hadde det vært for bare cs så hadde jeg jo ikke kjøpt nytt kort.. Har bl.a Splinter Cell Pandora Tomorrow lagt inn nå som jeg har venta på LENGE! Men jeg spiller jo cs i tillegg, og derfor lurer jeg. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 pc 9800pro er et bra kort ja legger du ca 700 i en barton 2500+ også så har du en veldig bra oppgradering for lite penger Lenke til kommentar
fLR Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Og en ting til: Kan noen finne ut om PowerColor Radeon 9800PRO passer med hovedkortet EpoX 8kha+ ? Og da mener jeg også rent fysisk, det er nemlig en kollisjon mellom rambrikkene og skjermkortet der. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Nei nei nei, jeg sier jo at jeg nesten har max fps i cs med gf2. Så hadde det vært for bare cs så hadde jeg jo ikke kjøpt nytt kort.. Har bl.a Splinter Cell Pandora Tomorrow lagt inn nå som jeg har venta på LENGE! Men jeg spiller jo cs i tillegg, og derfor lurer jeg. ok sorry ble bare litt revet med jeg blir så irritert ove sånne som bare spiller cs og må apsolutt ha 100fps konstant hele tiden men men pc 9800pro er et bra kort til lite penger Har ikke hørt noe om de derre driverne du nevnte men jeg har ikke sett noen påster om "fps drop i cs" og liknende i det siste jeg har foresten et Hercule 9800pro veldig fornøyd velkommen til familien Endret 29. mars 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 det styret med at fps ikke alltid ligger på 100fps i cs er meget avhengig av personen som spiller, maskinvaren og hvilken instillinger han/hun har gjort på både cs, os'et og driverene. jeg har til dags dato ikke hatt noen fps dropp i cs og jeg har hatt ett Radeon 9700Pro i mer enn ett år nå. så litt av cluet med å få mest ut av den gamle Quake 1 motoren modifisert for Halflife som kjører en mod kalt CS til å fungere flotters er å holde systemet noelunde rent (les: ikke installer alt mulig dill og dall som ligger i bakgrunnen og trøbler), ikke driv å rot med 3d tweakere og slå av og på funksjoner i kortet som man egentelig ikke helt sikker vet hva de gjør og sist men ikke minst, hold systemet noenlunde opp til dato med drivere. WHQL sertifiserte viss mulig, alpha og beta drivere lansert som en nødløsning av produsenten(ene) bør man holde seg langt vekke ifra med mindre de fikser seriøse problem med akkurat din hardware. happy fraggin PS. du hører normalt ikke ifra de som ikke har problemer med fps dropp, de er for opptatt med å spille, men de få som har problemer de bruker 3-4 timer hver eneste dag med å hyle 'ati suger lillemann!' i kor, og syte og klage om drivere som ikke fungerer i alle forum de finner... Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvorfor i h*****e kjøper du et så bra kort til et spill som er nesten 4 år gammalt ? Jeg skjønner meg ikke på dere cs geeks det finnes da utallige og mye bedre spill på markedet som er verdt å sløse tia på . ---------------------------------------------------------------------------------------------- mange bryr seg ikke så mye om GRAFIKKEN på spill, GAMEPLAY som teller. "oi det har super grafikk" da er det rå bra (NEH) Lenke til kommentar
fLR Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Men sannsynlig kan det da ikke være at jeg får dårligere fps av å oppgradere fra GF2 til R9800PRO Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Skulle ikke tro det, nei. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 er det ikke laget noe patch eller drivere som fikser dette ennå for ati... virker som det er mange som sliter med dette pro. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ville heller kjøpt fra en annen produsent, dårlig rambrikker på powercolor har jeg hørt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ville heller kjøpt fra en annen produsent, dårlig rambrikker på powercolor har jeg hørt. Er vel bare de samme som på alle andre Radeon 9800 kort, hynix eller samsung... (Rett meg om jeg tar feil). Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvorfor i h*****e kjøper du et så bra kort til et spill som er nesten 4 år gammalt ? Jeg skjønner meg ikke på dere cs geeks det finnes da utallige og mye bedre spill på markedet som er verdt å sløse tia på . ---------------------------------------------------------------------------------------------- mange bryr seg ikke så mye om GRAFIKKEN på spill, GAMEPLAY som teller. "oi det har super grafikk" da er det rå bra (NEH) Jeg er sånn tålig enig med det Men så er ikke gameplayen blandt de beste lengre det heller Forresten har du hørt om quote? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 mange bryr seg ikke så mye om GRAFIKKEN på spill, GAMEPLAY som teller. ja, kom til poenget da? du mener CS har bra gameplay?? "ok" Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 CS har glimrende gameplay! Det er så... variert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå