Gå til innhold

har bestilt, hva syns dere?

Anbefalte innlegg

har bestilt ny pc:

-sn45g shuttle

-xp3000

-geil value 512 med heatsink

-120gb seagate

-r9800pro

-audigy 2

hva syns dere? skal ikke overklokke.. spiller for det meste CS, og har startet å spille litt Battfield så jeg trur specsa skulle holde.

vil jeg merke noe hvis jeg kjøper en til 512 brikke ?

lydkortet skal jeg ha siden jeg har thx anlegg som jeg kan koble på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis det er kun cs det går i, bør du nok velge et GeForce FX5900/XT basert kort. dette ligger ikke langt unna 9800PRO i ytelse, og er mer stabilt å spille cs med (ang. framdrops osv), riktignok ser jeg dette ut ifra forumbrukerne her, men jeg mener så helt klart det stemmer :)

Lenke til kommentar

-sn45g shuttle = bra valg:)

-xp3000 = dumt kjøp, da XP2500 er billigere og kjører 99,9% sikkert glatt på XP3200.

-geil value 512 med heatsink = bra valg om du snart skal kjøpe en brikke til, vis ikke er det bedre ytelse med 2x256MB

-120gb seagate = ikke mye pris-forskjell med 160GB, kanskje billigere pr. GB

-r9800pro = er vel det beste kjøpet nå...

-audigy 2 = bra om du absolutt behøver et bedre lydkort enn det som er integrert.

Lenke til kommentar

når man har audigy 2 kortet blir ikke det bedre for cpu, så at den jobber mindre ellerno :hmm: hvis ikke jeg tar feil, jeg bruker mic når vi spiller war/pcw så det blir vel "klarer lyd" da ?, og til slutt så skal jeg vel kjøpe hl2 da det støtter vel litt mere avanserte lyder eax osv ?

har ikke så mye peiling, har sikkert tatt feil menmen.. skader ikke å ha et bra lydkort :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde samme toweret før. Det er ganske greit, bråker litt og liten plass i det (oppgraderings muligheter) men ellers er det nokså greit.

Ja, du kan lage hull i toppen hvis du skal montere en 80mm vifte der, det gjorde jeg og fjerna meste parten av varmen(bråket ganske så mye). Vifta som er i den fra før er helt grei, men ville annbefalt en Papst vifte i den, de har ganske mye bedre luftflyt på samme rpm som den som er der fra før. Men noen form for ekstern viftestyring trenger du ikke for det er en i BIOS som du kan stille på der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...