DevN Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Noe å dele? Kjeder meg litt, så fikk lyst til å lese hva andre hadde skrevet (norsk altså). http://futureme.org/index.php Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva er sjangsen til at jeg har samme e-post om 5 år??? trukke det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Hva er sjangsen til at jeg har samme e-post om 5 år??? trukke det. Samme her faktisk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 må jo være genialt for terrorister med public internet tilgang da...!!! sende kodet mail som ikke blir sendt før i fremtiden (si en 6-7 mnd. senere) fra steder der ingen husker dem når Anti-Terror politi kommer og sjekker Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva er sjangsen til at jeg har samme e-post om 5 år??? trukke det. Jeg har nå hatt min yahoomailkonto i ca 7-8år.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Hva slags idioter bytter mail hele tiden da? Samme med mobil. Er et mas uten like å holde seg oppdatert på sånne folk... Endret 29. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Hva slags idioter bytter mail hele tiden da? Samme med mobil. Er et mas uten like å holde seg oppdatert på sånne folk... Får ofte e-posttjenester levert av internettilbyder, hva er sjansen for at jeg har samme tilkobling når jeg flytter og sånt? Nei, jeg bruker ikke tjenester som man kan få gratis, de støtter vanligvis mindre, samt tregere og en bestemt mengde kapasitet, osv. Skal prøve å beholde adressen min så lenge som mulig, da den egentlig tilhører tidligere tilbyder via ISDN. Så kan i grunnen ta kontoen med meg hvor det måtte være, men en dag stenges den vel siden jeg kun utnytter de. Unngår også å betale når jeg fortsatt har en gratiskonto som egentlig inngår i nettavtalen med tidligere ISP. Utmerket og bruke det sånn, spør du meg. Betaler jo ikke noe da jeg ikke bruker nettet. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva slags idioter bytter mail hele tiden da? Samme med mobil. Er et mas uten like å holde seg oppdatert på sånne folk... SPAM er en god grunn. Og mobil er x'er en god grunn. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Skal jeg være helt ærlig så ser jeg på 200,- / år som en ok sum for å ha fornavn@etternavn(eller noe meningsfylt).whatever resten av livet sammen med en hjemmeside. L..: sliter du med damene (etterpå altså) så er det en semigod grunn Lenke til kommentar
L.. Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Skal jeg være helt ærlig så ser jeg på 200,- / år som en ok sum for å ha fornavn@etternavn(eller noe meningsfylt).whatever resten av livet sammen med en hjemmeside.L..: sliter du med damene (etterpå altså) så er det en semigod grunn Heheh jeg har ikke hatt noen x'er med økser ennå. (Ikke det jeg vet om) Men jeg vet en vennine som skifter hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå