Gå til innhold

Mer ADSL-båndbredde fra NGT

Anbefalte innlegg

Jeg skal skryte av telenor nå så hold dere fast! :p

Jeg begynte med et 704/128 abbonnement. Etter hvert kom de med at kundene hadde godt av å "fylle på" mengden de kunne laste ned....

Etter alt for lang tid på denne hastigheten vurderte jeg å gå over til NGT. men så kom det en liten oppdatering til 1024/256 <-hjertelig velkommen.(max 30gig i måneden) Da holdt jeg an litt, og nå dobler de! :thumbs:

fra 704 til 2048 er ikke gæærnt! men, de kunne godt ha spedd litt på ut hastigheten. 256 er i minste laget.

Endret av Koffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syntes de også kunne gjøre noe for oss SHDSL kunder også da, det har ikke skjedd så mye på den fronten.

Men ett spørsmål; Er 2,3Mbit max hastighet på SHDSL? Hvis det er det så burde kanskje NGT senke prisene litt i stedet for.

2,3 Mbit er maks hastighet for SHDSL på ett trådpar... Catch leverer linjer hvor de bruker flere trådpar og kan gi opptil 8 Mbit SDSL på fire trådpar...

Sitter forøvrig selv på SHDSL og skulle gjerne sett at de senket prisene litt... 1,5k er svir :thumbdown:

Lenke til kommentar
Og som vanlig ble oss med Delta 3000 glemt .. er litt lei av det .. de 4-5 siste oppgraderingene så er det kun en som har vært for Delta 3000 .. og det er at de satt ned prisen med 50 bols .. asså .. de som betaler mest, får minst .. mens de som betaler minst får mer og mer .. ? logikk ? .. bare fordi ingen kan konkurere med NGT på 3 mbitten det!

Ikke klag...

Lenke til kommentar

han snakker vel om at de router om til usa for & spille i england.. d&rlig routing er d&rlig ping. Har noen snakket med NGT om dette? Kanskje de fixer det da :D

Det er vel det eneste problemet med NGT.

Uansett, er vi ikke litt lei ADSL n&? N&r kommer nye teknoligier? Jeg vil ha h0yere ut-hastighet enn det som er mulig med ADSL, SDSL er for dyrt!

Vdsl....... kan rekkevidden bli bedre?

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Bump!

Er det noen i oslo (helst vollebekk/linderud) området som har nextgentel, som kan sjekke hvordan ping dem har til forskjellige plasser?

ping catch.no

ping telenor.no

ping vg.no

ping bbb.se

Har tenkt meg å bytte internettlinje til Nextgentel, grunnet at jeg ikkje har mulighet for GET kabelinternett linje :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...