zaico Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har kjøpt meg en Rheobus som jeg ikke kan bruke, om jeg skrur ned hastigheten på viftene får jeg en tikkelyd fra de (titan 80mm), er dette normalt? Tikkingen er så irriterende at da foretrekker jeg heller "vanlig" støy fra viftene. Hvilke vifter kan man bruke med Rheobusen? Eller er det kanskje noe galt med den? Håper noen kan hjelpe til. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det kan komme sånne lyder hvis du skrur viftene for lavt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Går det an og få det bort? Jeg har også den ekle lyden når jeg skrur ned hastigheten Ballemann Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hvis dere ser på viftene, er det ofte en lapp (midt i) hvor det står at de er for 5-12V eller liknende... Jeg har rheobus selv, men har aldri hørt slik tikkelyd i mine sunbeam 80mm vifter... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Verken Titan eller papst kan brukes med min Rheobus! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Det kan komme sånne lyder hvis du skrur viftene for lavt. Kommer om jeg skrur de ned med 200rpm, noen som vet noen vifter som garantert kan brukes med rheobus? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Enermax eller Sunbeam, erfaringer med rheobus med de viftene? *Dårlig kamuflert bumping* Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Verken Titan eller papst kan brukes med min Rheobus! Jeg bruker både Titan og Papst med min Sunbeam Rheobus. Ingen problemer... Enermax eller Sunbeam, erfaringer med rheobus med de viftene? Jeg monterte nettopp en Enermax Rheobus hos en kompis, han hadde justerbare Enermaxvifter, det var ikke noe problem. Endret 29. mars 2004 av Rikky Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Da er det vell bare min rheobus som er søppel Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Hvilken rheobus du har da? Denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå