Gå til innhold

Logitech-mus

Turbel

Anbefalte innlegg

Som så mange andre har jeg en Logitech mouse man wheel. Dette er etter min mening en ypperlig mus til spilling, men dessverre får jeg ikke brukt alle knappene...

Jeg vet at jeg hadde et lite program som skulle fikse dette før, men jeg finner det ikke igjen, og dessuten bruker jeg win xp nå, så kanskje jeg trenger et annet program?

Noen som vet hvordan jeg kan få bruke alle fire knappene (og mwheel)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-28 12:48, Turbel skrev:

Som så mange andre har jeg en Logitech mouse man wheel. Dette er etter min mening en ypperlig mus til spilling, men dessverre får jeg ikke brukt alle knappene...

Jeg vet at jeg hadde et lite program som skulle fikse dette før, men jeg finner det ikke igjen, og dessuten bruker jeg win xp nå, så kanskje jeg trenger et annet program?

Noen som vet hvordan jeg kan få bruke alle fire knappene (og mwheel)?

Den logitech musa jeg har på skolen han jeg styre knappene fra et program fra logitec. Maskina der musa står på kjører windows XP. Se på websidene til logitec.

Lenke til kommentar

For å få hjulet til å funke i spill må du hake av for ms office compatible scroll only og scroll active window only.

Når det gjelde museknapp fire er det bare å binde den til enten ctrl, shift eller middle mouse button så vill den funke fint i spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...