abze Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Sliter med dependencies, i mandrake er der urpmi, hva er der i suse? Har letet og letet.......... min engelsk suger, og vet ikke hva slik kan kalles. Noen som kan hjelpe meg? Må bare si det at suse ruler, selv om jeg har litt mer problemer her, en med mandrake 9.1 men har bare brukt de i et par timer nå. Endret 29. mars 2004 av abze Lenke til kommentar
abze Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) er det kanskje apt-get eller yast jeg skal bruke som kommando? Har prøvd men ser ikke ut for å virke... Endret 29. mars 2004 av abze Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 er ikke så kjent med suse, men tror det er yast, husk at du må være root for å kunne starte de (tror jeg). Lenke til kommentar
abze Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 TAkk for tipeset scrim (stilig nick) skal teste ut, holder på å laste ned oppdateringer for øyeblikket. Skal ikek forundre meg om det er noe så enkelt som at jeg glemte å vært root ellers for jeg bare lese guiden, fulger vist med Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 TAkk for tipeset scrim (stilig nick) skal teste ut, holder på å laste ned oppdateringer for øyeblikket. Skal ikek forundre meg om det er noe så enkelt som at jeg glemte å vært root ellers for jeg bare lese guiden, fulger vist med Takk, det er film relart, men var litt uheldig når jeg skulle skrive det. Det var meningen at det skulle være scrimm, ikke scrim. Så flink er jeg Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vel, du starter YaST og går på Install and Remove Software. Rimelig enkelt... Du må være root for å starte YaST. Det skal ligge snarveier i KDE, men du kan lage en selv også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå