danilovic Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Fant fire, men har en teori om at de som uttaler "of" feil ([åff], ikke [åvv]) finner alle seks rimelig lett. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Fant fire, men har en teori om at de som uttaler "of" feil ([åff], ikke [åvv]) finner alle seks rimelig lett. Pointet med testen er om man finner F 'ne i de 3 OF ordene. Det er mange som ikke ser dem, og det er ikke tull.. Jeg så dem ikke før etterpå.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Pointet med testen er om man finner F 'ne i de 3 OF ordene. Det er mange som ikke ser dem, og det er ikke tull.. Jeg så dem ikke før etterpå.. Ja, og mitt point var at det er lettere å finne of-ene for de som uttaler "of" [åff]. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hvorfor klarer flertallet å ungå å se dem før man får vite svaret? er no ordentlig svar på dette? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg så bare to Men så har ikke jeg på meg brillene mine, og jeg har nettopp stått opp da. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 jeg så tre... men rart at øynene ikke oppfattet ordene "of"... ble litt skremt der... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 jøss... så bare 4 stk de 2 første gangen. Først når jeg leste det _nøye_ gang nr. 3 så jeg at det var 6 stk av dem. Rart det der :S Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fant alle seks. Jeg leste ikke rett gjennom, men jeg brukte ikke særlig lang tid heller... Og jeg er ikke noe geni. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dere som eide og fant seks rimelig kjapt: Åssen uttaler dere "of"? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dere som eide og fant seks rimelig kjapt: Åssen uttaler dere "of"? Huh, måtte bli noe likt "åv". Jeg er rimelig flink i både engelsk muntlig og skriftlig, og jeg antar at jeg sier det så å si helt likt en amerikaner istedet for "åff", som Solberg kunne funnet på å si. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ... som Solberg kunne funnet på å si. Han sier vel [oov] elnsn han. Iaffal noe som er lengst mulig fra det som er riktig. :---------D Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dere som eide og fant seks rimelig kjapt: Åssen uttaler dere "of"? Med v-lyd... Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Det er en del som klarer testen, men flertallet går faktisk over de 3 F ' ne i OF, det er rart men sant... Man blir litt redd, får en skikkelig rar følelse.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hehe.. så bare 3 første gang, leste engang til så fikk jeg se 4 og engang til fikk jeg se 6 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Crazy shit! Jeg så tre første gang, og seks andre gang. bfisk Lenke til kommentar
GSM Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 leste lenge på den, og fant allikevel bare 3 F'er på første forsøk. Fulte meg ganske, ja hva ken jeg si.. DUM da jeg så at det stod OF der og Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Mulig det hjelper å ikke lese, men bare lete etter figuren/symbolet "F". Jeg fikk ikke med meg hva det sto i teksten, men hvor mange rette figurer med to små streker stående vannrett ut oppe det var. Endret 31. mars 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Fant 4 (de lange ordene og den siste OF'en) Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Godt å se at jeg ikke er alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå