Koma Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Av en eller annen grunn stopper memtest86 3.0a å jobbe etter en stund. Jeg får ingen errors, den bare slutter rett og slett og det er på forskjellige steder hver gang jeg prøver. Sist gang var det under test 6. Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har den låst seg? kan du f.eks. trykke c for configuration? Lenke til kommentar
Koma Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Nei, det går ikke. Den har låst seg. Det skjer hver gang. Endret 29. mars 2004 av Koma Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har hatt samme problem på en maskin når jeg har kjørt memtest86... men husker ikke hva problemet var. Er den ustabil ellers? Lenke til kommentar
Koma Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Nei, det er den ikke. Fikk bare en shutdown en stund siden men jeg holdt på med Logic og lydredigering. Det har bare hendt en gang da jeg fikk blue screen og noen om .sys fil, .dll og dumping memory. Hukser ikke hva meldingen var, men det er visst ganske vanlig. Ellers er den meget stabil. Endret 29. mars 2004 av Koma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå