Gå til innhold

6600 vs. 6230

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs jo hva du mener med høyere? 6600 koster vel ca 700-800 kroner mer. Når det kommer til innhold så er 6600 en symbian telefon og der kan du få hva du vil (nesten)av innhold. Skjermen på 6230 er mindre og den mangeler støtte for true tones, har ikke digital zoom og et par andre små ting som mangler i forhold til 6600. Men så har den radio og MP3(er ikke 100% sikker på Mp3) og det mangler i utgangspunktet på 6600. 6230 er et bra kjøp men den mangler symbian og det mener jeg er verdt de hundrelappene ekstra.

Lenke til kommentar

Jepp. Det er Symbian og den mye større skjermen man betaler for. 6230 har mp3 spiller. Det har ikke 6600, men det er ikke noe problem å skaffe programmer som kan spille av mp3. Radio'n på 6230 finner man ikke en erstatning for på 6600 (med mindre man kjører over gprs da, men da koster det jo penger...)

Lenke til kommentar
Å streame radio over gprs er dyrt!

Men 6230 er en fin telefon, men synd at den ikke har symbian, da hadde den nesten hvert perfket, eller, skjermen er jo også litt liten da..

6600 POWER den er 3x så bra stor herlig skjerm (med død pixel :scared: ) men ellers har du mp3 speller osv på den masse bra themes og ;)

Lenke til kommentar
(med død pixel :scared: )

er du lur så går du til verkstedet og får skifta den :roll: (ja, gratis)

6600 har på en måte alt 6230 har, (untatt radio og stereo mp3) pluss symbian og større og bedre skjerm ;)

På 6600 klarer du en haug med tinger som 6230 eiere bare kan drømme om

Lenke til kommentar
(med død pixel :scared: )

er du lur så går du til verkstedet og får skifta den :roll: (ja, gratis)

6600 har på en måte alt 6230 har, (untatt radio og stereo mp3) pluss symbian og større og bedre skjerm ;)

På 6600 klarer du en haug med tinger som 6230 eiere bare kan drømme om

Får du fikset de gratis på verkstedet? Jeg har 3 eller 4 døde på 6600(men jeg bruker den ikke, men det hadde vært kjekt å få fikset den, tar det lang tid? Trodde man måte bytte telefon jeg :dontgetit: )

men ellers har du mp3 speller osv

den har jo ikke mp3 innlagt da, og 3parts programvarene gir ikke akkurat perfekt kvalitet ;) .

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...