Stig-Arne Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har begynt å få litt problemer med disken. Den starter og stopper i utide.. lirker litt på maskinen så starter den igjen og kan så stoppe igjen. Har prøvd å bytte kontakt til disken uten hell. Har prøvd å kjøre diagnoe program men det blir bare stående på linje nr 2 etter oppstarten i dos.. der det står at den sjekker noe greier.. Det som skjer i windows da er at maskinen hakker vert 30. sekund, alt stopper opp, og det kommer opp en boks nede med feil på forsinket skrivning til disken. Har bla mirc på den disken og det lukker seg da.. disken detter bort i fra min datamaskin. Starter jeg opp på nytt så fungerer det. Har også fått dead time på drive health til 16.09.2004 Ser ikke lyst ut.. Har også prøvd å kjøre online diagnose på disken, men det fororsaker bare det at explorer lukker seg. Opera fungerer ikke i det hele tatt med det programmet. Noen som har tips? Har 111 gb med stasj på disken, og har bare to 80 gb disker ledig til å flytte over på.. Urk Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Etter det jeg kan tenke meg så er det disken din som tar kvelden. Så det eneste jeg kan tenke på er at du sender den inn igjen og får en ny en på garantien (hvis den gjelder) Sorry Mac. Det er det eneste jeg vet nå Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 regner med det ja.. garantien gjelder godt ennå.. er ikke halvt år ennå.. Får søke retur på den.. urk.. plaget skal man også bli.. Men tror jeg skal vente til den kvelder helt.. heller sikkerhetskopiere alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå