twarr Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Skriv og fortell hva du syns om telefonen når du har fått den, da... Nå har jeg hatt telefonen i 2 dager, og den er virkelig digg!! Jeg har installert Realplayer, jmsn og Opera... funker fett :-) Men, det var en ting jeg lurte på: hvordan kan jeg overføre mp3'er, bilder og filmer? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) *Edit, så det nå Gratulerer med ny mobil. PS: Var det du som sendte en mail til meg? slettet den ved et uhell gidder du å sende en PM eller noe hvis det var deg? Endret 4. april 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
twarr Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 *Edit, så det nå Gratulerer med ny mobil. PS: Var det du som sendte en mail til meg? slettet den ved et uhell gidder du å sende en PM eller noe hvis det var deg? Jo, takk takk Det var nok ikke jeg som sendte deg en email nei.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 hvor bestilte du fra? Jeg bestilte fra Telebutikken.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skriv og fortell hva du syns om telefonen når du har fått den, da... Nå har jeg hatt telefonen i 2 dager, og den er virkelig digg!! Jeg har installert Realplayer, jmsn og Opera... funker fett :-) Men, det var en ting jeg lurte på: hvordan kan jeg overføre mp3'er, bilder og filmer? Realplayer, du mener vel unreal player Du bør også prøve Tags: Tank, det er det beste spillet til P*00 til nå(synes jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå