Gå til innhold

SE T630 eller P800?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe SE T630 nå den 1. april når den kommer i svart, men etter å ha sett prisen på P800 (rett over 2000 kr) så lurer jeg på den..

Det er jo egentlig en ungdomstelefon jeg ser etter, men P800 virker veldig stilig da!

Hva ville dere ha valgt, T630 eller P800 (husk på at jeg er ungdom nå da..) gjerne grunngi svarene deres :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte å kjøpe SE T630 nå den 1. april når den kommer i svart, men etter å ha sett prisen på P800 (rett over 2000 kr) så lurer jeg på den..

Det er jo egentlig en ungdomstelefon jeg ser etter, men P800 virker veldig stilig da!

Hva ville dere ha valgt, T630 eller P800 (husk på at jeg er ungdom nå da..) gjerne grunngi svarene deres :-)

Husk at den prisen som er oppgitt i prisguiden er med NetCom abonnement, da, så den kan ikke helt sammenliknes. Skal du ha den uten abonnement, må du opp i ca 3500.

Ellers er det to veldig forskjellige telefoner du spør om, da. P800 er en proff telefon med endel pda funksjonalitet, mens T630 er en forbruker telefon med fokus på den vanlige mann i gata...

Lenke til kommentar
Husk at den prisen som er oppgitt i prisguiden er med NetCom abonnement, da, så den kan ikke helt sammenliknes. Skal du ha den uten abonnement, må du opp i ca 3500.

....og der vart akkurat P800 uintressant... med youngtalk så vart den 3300 kr, noe som er for mye... noen som vet om et bra tilbud med denne telefonen og youngtalk?

Lenke til kommentar

P800 POWER 2k det er best. med en gang du får t630 pælm den ut av vinduet ellernoe så banker du opp han som sa at du skulle kjøpen...vis du har kjøpt den da... k ? bra

men seriøst p800 er en mye bedre telefon der har du mulig het til å kjøpe større minnekort og se filmer osv ;) trøkkfølsom skjerm OSV...

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

P800 helt klart, den funker fint som ungdoms telefon den(jeg er 15 og jeg har en P900 ;) ) Så hvis du vil ha en mobil som kan "alt" så er P800 et klart valg(men t630 er greit dersom du ikke har tenkt å bruke noe spessielt tid på mobilen) Med en P800 så må du nok regne med iallefall et par timer på å legge inn stilige og nyttige programmer :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er egentlig forskjellen mellom P800 og P900?

Ikke så veldig mye egentlig. Er mest det at den har fått et nytt tastatur som skal være bedre, personelig synes jeg det er teit, da P800 sitt tastatur dekker mer av skjermen, og da blir skjermen til P800 mer verget for riper o.l. Skjermen til P900 her 65k, mens skjermen til P800 er 4k, men skjermen til P800 er utrolig bra til og være en 4k. Tilslutt er P900 litt mindre en P800, men ikke så veldig mye. :cool:

Lenke til kommentar
Hva er egentlig forskjellen mellom P800 og P900?

Ikke så veldig mye egentlig. Er mest det at den har fått et nytt tastatur som skal være bedre, personelig synes jeg det er teit, da P800 sitt tastatur dekker mer av skjermen, og da blir skjermen til P800 mer verget for riper o.l. Skjermen til P900 her 65k, mens skjermen til P800 er 4k, men skjermen til P800 er utrolig bra til og være en 4k. Tilslutt er P900 litt mindre en P800, men ikke så veldig mye. :cool:

og at tastene på en P900 ikke trykkes ned på skjermen. i motsettning til P800 der tastene treffer skjermen.

Lenke til kommentar

Den koster visst 2081 med Netcom Talk også, noe som er bra..

Det jeg tenker på, er dette regnestykket:

Netcom youngtalk:

200 kr pr. mnd

du får med 30 tekstmeldinger "gratis".

altså kan vi si 200 kr - 20 kr = 180 kr pr. mnd

la oss si at jeg ringer for resten.

180 kr : 2,49 (minuttpris) = 72,28 minutt

Netcom talk:

109 kr pr. mnd

200 - 109 = 91 kr

91 kr : 1,49 (minuttpris) 61,07 minutt

Altså, du får 72,28 minutt å ringe for med YoungTalk og 61,07 minutt på Talk.

I tilegg er det jo mulig at du bruker under 200 kr en måned?

Derfor tror jeg at jeg kjøper P800 med Talk :)

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...